Terug naar overzicht
Hey Sara, Mijn grootouders hebben daar een jaar of zo geleden een feest gegeven, en het eten was wel lekker, maar de zaal was niet afgewerkt. Er ontbraken bijvoorbeeld tegels van de trap en er hing een draad zonder lamp uit het plafond. We hebben zelfs tegen elkaar zitten zeggen dat we ons in 'The Block' waanden ... Het was niet veel, maar voor een feestzaal vonden we dat niet kunnen. We zijn er een half jaar geleden of zo ook gaan eten, het eten is wel lekker, maar niet hemels, als je begrijpt wat ik bedoel. Groetjes, Karen13/9/2008
Hey Sarainderdaad deze klachten heb ik er ook al over gehoord, ook qua bediening zou het niet echt proffesioneel overkomen. Men schoonzus is er naar een trouwfeest geweest een week na onze feest bij tybeert en ze zei dat het een enorm verschil was hoor.groetjes Kelly
Pas trouwens op met dat binnen het budget... wij hebben ook bij hen geinformeerd en er zitten daar toch wel wat addertjes onder het gras vonden wij. Je moet alles heel goed lezen want anders sla je dingen over. Een receptie, daaronder verstaan wij hapjes. Bij hen kost dat echt heel weinig maar ja, hapjes zijn er niet bij,d an kost het je minimum 7.5€ extra... enz. Vrij veel huur voor zalen ook. Nuja, op de duur hebben wij besloten ze hoe dan ook links te laten liggen. Na het doornemen van die prijslijst hadden we nog niet het gevoel dat we niet voor verrassingen zouden komen te staan dus hebben we het maar zo gelaten. BEn daar trouwens enkele jaren terug gaan eten, op pasen, en die gastvrouw stond volgens ons dronken! Op de middag hé! Was dan ook super onbeleefd. Maar iedereen kan een slechte dag hebben, daarom hadden we toch maar de prijslijsten eens bekeken.Heb ook al gehoord dat als je contact met hen opneemt en uitlegt wat je budget is en wat je ongeveer wil (7 gangen of walking dinner of buffet of nog iets anders) dat ze daar wel voor openstaan en zich daar proberen naar schikken. Dus: zowel positief als negatief, het positieve echter niet zelf ervaren!
Hoi Sara;Bij ons alleen maar heeeeeel positief op alle vlak. Wij waren zelfs aangenaam verrast toen we onze rekening kregen en alles ging er zeer proffesioneel aan toe. Al de genodigden waren toch zeer positief, ofwel zijn ze niet eerlijk geweest ;-). Maar ik moet zeggen dat mijn schoonfamilie nogal kritisch is en steeds hun gedacht zeggen en ze vonden het allemaal SUPER; Ik zou zeggen doen!!!:-)groetjs Ilse