Terug naar overzicht
Hallo Sara,wij zijn ook gaan zien voor De Romree, maar het viel veel te duur uit. Wij gaan ons feest houden in de Vredezaal in Everberg (is 25 min rijden van Vilvoorde) - we zijn er al verschillende malen op feesten geweest en het is altijd piccobello in orde.Wij trouwen op 17 mei.Groetjes,Diane
Hey SaraWij gaan naar den Ast in Kampenhout (ligt wel ongeveer in dezelfde prijsklasse dan de Romree).Wil je iets goedkoper dan lijkt de Venkel in Kortenberg mij misschien wel iets voor jou. Een klein kasteelje, prachtige tuin en vooral met een super charmante oprijlaan die je met kaarsen kan verlichten, op en top romantiek... Wij gingen daar niet omdat de grote zaal niet voldoende groot was voor ons en we dan op verschillende verdiepingen moesten werken...Als je echt goedkoop wil gaan heb je de eerder kleine zalen aan een restaurant. in Strombeek-Bever is er een kwalitatief goede (kan nu net niet op de naam komen) maar ik denk niet dat dit voldoende klassevol zou zijn voor jullie.Ellen21-06-08Groetjesellen21-06-08
Hey Sara,Alternatieven voor de Romree zijn ook: het Fenikshof in Grimbergen en Terassel in Meise (deze is wel maar geschikt voor max 100 personen). Terassel heeft een heel mooi tuin en is een wit 'kasteeltje'. De eigenaars zijn heel vriendelijk. Het Fenikshof ken je misschien: deze is in een meer moderne stijl, maar het heeft toch wel iets. De menu's die ze aanbieden zijn zeker goedkoper dan in Romree.
Voor ik het vergeet, in Opwijk is er ook nog een feestzaal aan een betaalbare prijs: het theaterhuyse. Ik ben zelf nooit gaan kijken, dus weet niet hoe het eruit ziet, maar op hun website kan je alle formules raadplegen... Misschien ook in overweging te nemen.
Allen bedankt voor de info!Ons oog viel ook op teaterhuyse te Opwijk, maar anderen vertelden dat de zaal som tegenvalt (losse kabel), maar dat is ons niet opgevallen toen we zijn gaan zien.
Het hangt ervan af wat je met klasse en stijl bedoelt, maar Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden zijn dat zeker en vast. Je hebt all-in formules van betaalbaar tot uiterst chique en op vrijdagen heb je de zaal en de bruidsuite gratis ! Veel geluk ermee !
Wij gaan voor 't Brouwershof te Affligem. Zelfde stijl als de Romeree, maar heel wat interessanter in prijs. Hebben zelf deze vergelijking gemaakt. En het is echt ongelooflijk.U kan er een digitale brochure aanvragen.Zou zelf niet twijfelen !Veel succes nog !Luc en Carolien