Terug naar overzicht
Hallo, als je bij een drukkerij gaat, dan kan die jou boeken meegeven van uitnodigingen (Mercard en zo.)De prijzen per uitnodiging zijn overal standaard, maar er komt overal nog drukkosten bij (varieert meestal rond 3000-4000 bef). deze som betaal je een keer.Groetjes,Marjolein
hoiik heb ook getwijfeld of ik onze uitnodigingen zelf zou maken of laten drukken. Meer o.w.v. de rede dat ik graag een eigen ontwerp had, en geen standaard, ik ben bij een drukker binnengestapt en die heeft mij prijs gemaakt om mijn droomuitnodigingen te maken. Hij zei dat ik ewoon een afspraak met hme moest maken en dan konden we op een avond samen voor de computer het hele ontwerp ingeven naar onze goesting. en ze waren zelfs goedkoper dan wanneer ik er zelf tijd zou insteken.
ik wou ze eerst ook zelf maken maar heb dan toch eens de prijs nagegevraagd dit kwam voor de uitnodiging zelf op 180 € en 24€ voor de kaartjes van de receptie en feest, dit zijn enkel de drukkosten hier komt nog bij 0.70€ per kaart
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be