TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
|
1-4-2008 21:37:22
Ons feest gaat -zoals eerder gezegd- door in Tybeert en ik moet zeggen, na de proefsessie van zondag ben ik daar nog eens zo enthousiast over!
|
|
Kelly
29-9-2007
|
1-4-2008 23:51:45
ik zou niet twijfelen en voor tybeert gaan
Met super veel enthousiaste groetjes van ons
groetjes Kelly
|
|
Leen
8-11-2008
|
2-4-2008 0:31:20
Wij doen ons feest in 'den orchidee'. Wij vonden de ligging aan de grote baan wel goed omdat er bij ons wel wat mensen van verder moeten komen en ze zo niet te lang moeten zoeken, de zaal zelf was heel mooi in orde met de open haarden enzo (aangezien wij in de winter trouwen vind ik dit wel sfeer geven). Wij hadden eigenlijk direct zoiets van 'dat is het'. Wij vonden de eigenaar zeer vriendelijk, toen we de eerste keer gingen kijken was hij heel erg behulpzaam, de zaal was ook al opgesteld zoals hij bij een trouwfeest doet. Hij gaf advies zonder zijn idee te willen opdringen en maakte echt tijd. Dat was voor ons heel belangrijk en dat gaf de doorslag. Ik zou zeggen neem de tijd om allebei de zalen eens rustig te gaan bekijken (voor zover dat je dat nog niet gedaan hebt) of ga er eens eten...
Veel succes met het kiezen...
|
|
Elke
7-3-2009
|
2-4-2008 9:00:53
We hebben allebei de zalen al bezocht, en vinden ze alletwee supermooi. De open haarden in Den Orchidee spreken ons ook aan (we trouwen ook in de winter), maar we twijfelen een beetje over de menu... We zouden deze week moeten beslissen, en het zal niet gemakkelijk worden... We hebben in geen van de beide zalen zelf al een feest meegemaakt, dus dat maakt het er niet eenvoudiger op...
|
|
soetkin
3-5-2008
|
2-4-2008 12:38:15
Wij trouwen in Tybeert. En tot hiertoe zijn we heel erg content! Je kan altijd bellen voor vragen en de eigenaar is heel erg professioneel. Ook de menu was zeer lekker tijdens de proefsessie (maakt niet uit voor welke menu je kiest want voor de keuze van de gerechten kiest iedereen uit dezelfde lijst). Gedurende de voorbereiding krijg je steeds verslagjes van alle vastgelegde dingen. Met data wanneer iets vast moet liggen. Ook de tafelschikking krijg je ruim op voorhand (en ik heb al op andere plaatsen gehoord dat je daar moeilijk aan geraakt) Ik raad dus Tybeert aan!! (ben wel nooit bij den orchidee gaan zien)
|
|
Joke
6-12-2008
|
2-4-2008 16:11:52
ik heb in beide zalen al een rtrouwfeest meegemaakt. Den orchidee heette toen nog 'den outer', dus daar kan ik eigenlijk niks van zeggen aangezien dat dat andere mensen zijn... in Tybeert is men nicht vorige mei getrouwd, en ik moet zeggen: heel lekker, heel verzorgd, heel vriendelijk en genoeg eten, de DJ (HuisDJ denk ik) was super: we hebben staan dansen tot 6u...het enige dat ik er wat over vond was de presentatie van de wijnen.. ne ganse show daarrond, maar ja, da hoort bij zo een avond he!
Tybeert heeft ook een heel leuk en prachtig buitenterras voor de receptie!!
|
|
Caroline
15-9-2007
|
2-4-2008 17:43:24
Hallo, wij zijn in september in Tybeert getrouwd en we zouden daar zo weer ons feest geven. Het eten is er superlekker, de eigenaar is zeer professioneel, alles is al maanden op voorhand tot in de puntjes geregeld,... Groetjes
|
|
Veronique
|
23-4-2008 15:11:02
Ey, Ik zou voor Tybeert gaan. Het is echt allemaal tot in de puntjes geregeld. De sfeer is super en het eten is heerlijk. In de zaal staat er ook een zaalverantwoordelijke die alles regelt. Nog veel succes met je keuze!
|
|
Elke
7-3-2009
|
23-4-2008 15:45:56
Hey,
We hebben Tybeert vastgelegd, nu maar hopen dat het allemaal meevalt! Hebben jullie ervaring met de huisDJ?
Groetjes, Elke
|
|
Marieke
18-4-2009
|
29-4-2008 21:11:53
Dag Elke, Wij ook interesse in Tybeert & Orchidee, zonet naar 't Keysershof geweest in Sinaai, viel ook heel goed mee. Wanneer trouwen jullie?
Grts
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|