TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kim
29-8-2008
|
1-4-2008 23:49:06
Hey
Ben je er al langsgeweest? Wij zijn er langsgeweest en het was een zeer mooie zaal. Het enige grote nadeel voor ons was dat je per consumptie moet betalen, ze werken dus niet met forfaits. Daarom is dat voor jullie geen nadeel maar wij vinden het handiger om op voorhand te weten hoeveel alles je zal kosten maar dat is dus natuurlijk persoonlijk. Heb ook al veel goede reacties gehoord over het eten en service. Als jullie geen probleem hebben met het betalen per consumptie dan zou ik het toch wel aanraden.
Groetjes
|
|
Petra
22-8-2008
|
2-4-2008 9:26:45
Mijn vriend heeft daar al een paar keer moeten draaien (hij is dj) en het is inderdaad een prachtige zaal. Wat ons wel opviel is dat het wat betreft het eten nogal aan de magere kant is. Met het hoofdgerecht kwamen ze niet meer extra rond, en wat op bord lag was ook niet veel. Wij doen heel veel trouwfeesten en overal is er altijd wel een extra hapje voorzien voor de dj ook, omdat hij er tenslotte toch een hele nacht staat. In de lozen boer is dat dus niet zo, zelfs toen mijn vriend ernaar vroeg zeiden ze dat er maar juist genoeg was. Voor de rest qua interieur: gewoon prachtig ! Groetjes, Petra
|
|
an
25-8-2007
|
2-4-2008 10:52:20
dat het eten aan de magere kant zou zijn klopt totaal niet, was misschien voor de DJ het geval dat ze maar 1 keer eten geven maar zeker niet voor de gasten. Wij zijn daar de voorbije zomer getrouwd in zaal Hélène en zijn super tevreden over de lozen boer.Hebben van al onze vrienden te horen gekregen dat onze zaal uitzonderlijk mooi was en eten gewoon fantastisch, net als de bediening. Ze zijn een 2e keer met de soep rondgekomen en zelfs 2 keer extra met het hoofdgerecht. Hebben nog nooit op een andere feest zoveel en zo lekker eten gehad, dus zeker niet twijfelen zou ik zeggen. ALs je me je email-adres geeft, zal ik je onze menu enzo doorsturen en foto's van onze zaal en ons eten, dan kan je zelf zien hoe super dit wel was.
groetjes,
An
|
|
Lore
5-7-2008
|
2-4-2008 12:04:56
Hey Gina,
Ik heb gehoord dat als je voor de 'duurdere' menu's kiest, dat ze dan heel gul zijn met hun eten. Echter, als je zo goedkoop mogelijk gaat, dan zijn ze minder gul. Zou het ook niet kunnen dat je moet bijbetalen voor een 2de ronde bij goedkopere menu's en dat dit al inbegrepen is bij de duurdere? Zo was het in ieder geval bij 'Auberge Du Pêcheur'
Ik ben al 2 keer naar een trouwfeest geweest in de Lozen Boer, en ik moet zeggen: Alles was perfect. Toch hebben we er zelf niet voor gekozen omdat het te duur was naar onze smaak. Maar mocht geld geen probleem geweest zijn, was het een zeker een grote kanshebber voor ons geweest.
Groetjes,
Lore
|
|
an
25-8-2007
|
2-4-2008 12:21:29
bij de lozen boer hebben ze geen vaste menu's, je kiest gewoon wat je wil gerecht per gerecht , uit een hele lijst van voorgerechten, soepen, hoofgerechten, eventueel nog tussengerechten en sorbets, maar die laatste 2 hebben wij niet genomen. Wij hadden echter van hoofgerecht een gemiddelde prijs genomen, nl. parelhoen en van voorgerecht of soep ook niets van de duurdere keuzes, en bij ons zijn ze echt heel gul geweest. 2 keer extra met hoofdgerecht komen en 1 keer extra met soep zit ook gewoon in de prijs inbegrepen, eender wat je neemt. Ook voor de receptie 's middags hadden we allemaal de goedkoopste hapjes gekozen, zoals kaaskroket, oester, brusschetta, quiche ed, en ook dat was geen probleem, de service is er daar zeker niet minder om. En dat betalen per consumptie klopt wel, maar wij hadden daar helemaal geen spijt van dat dat zo was. Aan zo'n forfait die ze overal vragen, gaan ze er toch voor de zekerheid van uit dat iedereen tot laat veel drinkt, dus wij verkozen zelf om per verbruik te betalen en onze drank rekening is zeer goed meegevallen. Dat dit 1 van de duurdere zalen is klopt misschien wel, maar je krijgt waar je voor betaalt natuurlijk. In andere zalen zijn misschien goedkopere opties, zoals buffet ofzo, dat is bij de lozen boer niet het geval. Maar wij hebben ondertussen al enkele trouwfeesten van vrienden meegemaakt en hebben toch al vergelijkbare prijzen gehoord voor minder kwaliteitsvol eten en een mlinder mooie zaal hoor.
|
|
Ann
14-6-2008
|
2-4-2008 13:27:57
Beste Gina,
Wij trouwen op 9 mei 2008 in de Lozen Boer. We zijn maandag onze menu gaan vastleggen. Voorgerecht - soep - hoofdgerecht en dessertenbuffet. De drank is inderdaad per fles. De wijn maak je zo duur als je zelf wilt.(vanaf 23 Euro/fles) Maar ik denk dat dit niet veel verschil gaat geven met sommige forfaits.
We hebben ook al veel goede reacties gehoord van andere mensen, dus ik denk dat daar alles wel dik in orde zal zijn.
Als je foto's zou ontvangen van andere personen, zou je me die kunnen doorsturen? annuytdenhouwen@hotmail.com
Alvast bedankt.
Ann
|
|
virginie
|
2-4-2008 15:13:06
Beste An,
Wij trouwen in 2009 en hebben net zoals jullie de zaal Hélène in "De lozen boer" gekozen. Natuurlijk ben ik nu nieuwsgierig naar jullie foto's van de zaal, menu,... Je kan ze doorsturen naar: schouvi2002@hotmail.com
Alvast bedankt
|
|
gina
27-9-2008
|
2-4-2008 22:01:14
Kan mij iemand vertellen hoe deze website juist werkt? Ik heb een advertentie geplaatst en antwoorden ontvangen. Hoe kan ik die mensen antwoorden als ik geen email op de advertentie zie? Ik beantwoord graag de mensen die me aanspreken. Alvast bedankt voor de persoon die me dit wil uitleggen. (ik ken deze site nog maar pas). groetjes
|
|
Evelien
|
3-4-2008 8:28:59
Dat kan iedereen je uitleggen: niet. Op dit forum is dit nog geen mogelijkheid maar bij de aanpassing ervan zou dit mogelijk worden. Het ligt dus niet aan jou hoor!
|
|
Veroniek
|
3-4-2008 14:31:47
De Lozen Boer in Lochristi is idd wel wat duur, maar héél mooi en verzorgd! Wij zijn daar naar 2 feesten geweest en de ene was idd wel wat goedkoper dan de andere en dat merkte je aan de bediening. Maar moest ik het niet kunnen vergelijken, dan zou ik het niet geweten hebben!
Wij hebben gekozen voor Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg. Was ook héél chic en iedereen vond het een prachtfeest en lekker eten... Het is maar een tip (en het is er goedkoper), als je info wil over deze zaal moet je maar een mailtje sturen (veertje1999@hotmail.com)
Groetjes Veroniek Getrouwd op 20 07 2007
|
|
klimaxs music
|
3-4-2008 22:02:07
Goeiedag heb reeds meerdere feesten gedraaid in Lozen Boer zowel de Hélene als de Isabelle zaal.Ik kan maar 1 ding zeggen, gewoon doen je zal er geen spijt van hebben. Groeten djchrisvb@skynet.be
|
|
Nele
9-5-2009
|
6-4-2008 14:23:03
Wij trouwen in zaal Caipirinha in Merelbeke, die hebben een heel goede reputatie op vlak van ontvangst en eten. Meer in de stijl van de Lozen Boer is Salons Groenhof in Melle/Merelbeke.
succes!
|
|
sophie
20-6-2009
|
16-4-2008 11:05:13
Hallo,
Mijn zus is getrouwd in de lozen boer. Het was fantastisch en zeeeeeeeer lekker. Echt een aanrader.
Groetjes
Sophie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|