TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
inge
1-8-2008
|
1-4-2008 23:47:29
Hallo,
Kijk eens op de site cartarosa.be, onze uitnodigingen hebben we daar gevonden. Ze zijn echt prachtig en origineel. Veel succes. Groetjes 01/08/08 www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl
|
|
Dafne
|
|
|
sarah
17-5-2008
|
2-4-2008 8:14:23
ik ken het probleem ja.. uiteindelijk hebben we dan toch 2 a 3 kaarten gevonden waar we van vonden dat ze er mee door konden.
wat specialere adresjes: babygraphics.. ze maken wat je wil meander.. lijken specialere dingen op de site
dan heb je ook nog flessenpost, blikjes, puzzels enzovoort
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
2-4-2008 8:24:32
je kan ook altijd een ideetje uittekenen en ermee naar een drukker gaan en vragen of ze dat kunnen tekenen. Maar dat zal je dan natuurlijk wel de werkuren extra kosten en dat kan oplopen.
|
|
An
31-5-2008
|
2-4-2008 8:45:34
Hallo Vicky, Wij hadden hetzelfde probleem. Zoveel mappen en niets dat ons echt direct aansprak. Wij hebben dan uiteindelijk een ideetje van een geboortekaartje uit de Buromac map met de blanco kaarten een beetje gewijzigd en dat heeft onze drukker dan uitgewerkt. Het resultaat is sober, maar stijlvol. We zijn afgelopen weekend begonnen met het uitdelen van de uitnodigingen en hebben al héél veel positieve reacties gekregen op ons ontwerp. Succes!!!
|
|
eva
26-10-2008
|
2-4-2008 9:16:25
Hier hebben ze een paar echt helemaal andere ontwerpen: http://www.trouwkaarten.nu/ Wij hebben ook niets gevonden in de traditionele boeken en hier wel! Veel succes met de zoektocht! eva
|
|
Lore
5-7-2008
|
2-4-2008 10:29:02
Hey Vicky,
We hadden hetzelfde probleem. Uiteindelijk hebben we onze gading gevonden bij CartaRosa. Ze adverteren hier ook op deze site. Misschien eens de moeite waard om te bekijken.
Groetjes,
Lore
|
|
winderickx
5-7-2008
|
2-4-2008 11:14:05
hallo, wij vonden een kaartje wel mooi, maar hebben toch iets zelfsgemaakt. een dvd house met uitnodiging. en van binnen een cd met power point van mij en mijn partner van vroeger tot nu, en anderen leuke momenten bv: foto's van de plaats waar alles gaat gebeuren, de verlovingsring, getuigen en zo door. iedereen vond het heel mooi en wij zelf ook. er is wel veel werk aan, zeker als je er veel moet doen. wij hadden er 150 dus dan ben je even bezig. groetjes.
|
|
Diane
16-5-2009
|
2-4-2008 11:44:53
Wij hebben via Extrafilm de uitnodigen gemaakt met digitale foto's van ons beiden en zelfgemaakte teksten. Iedereen was heel enthousiast en vonden het de leukste uitnodiging die ze al gezien hadden. Het staat ook bij velen te pronken op een kast... Groetjes elisadiana1@hotmail.com
|
|
Sarah
26-4-2008
|
2-4-2008 13:18:19
Wij hebben ook ons kaartontwerp zelf gemaakt. Ik heb m'n inspiratie genomen bij wat kaarten uit die mappen qua vormgeving maar de 'tekening/versiering' zelf gemaakt. Met het ontwerp zijn we dan naar een grafisch ontwerper gegaan die het wat geperfectioneerd heeft op computer. We hebben iets van een 60€ betaald maar het was het waard! Dan naar de drukker gegaan en dan kan je kiezen tussen digitaal drukken of offset, afhankelijk van je oplage betaal je meer of minder... Misschien eens proberen?
|
|
katrien
8-11-2008
|
2-4-2008 14:20:44
Aan Sarah!
Kan je, indien je dit wil, jouw tekeningetje eens doorsturen?
katrienvanhoutte@hotmail.com
|
|
karlien
28-6-2008
|
2-4-2008 15:32:01
Wij hadden dit dus ook... Ik heb letterlijk duizenden kaarten bekeken, maar vond alles zo 'saai' en 'traditioneel'. Uiteindelijk kwam ik op origineletrouwkaarten.nl en was ik onmiddellijk verliefd op een kaart. Ze zijn echt mooi en origineel. De kaarten zijn net vandaag toegekomen, en ben er zeer blij mee... Vriendelijke en snelle service ook
|
|
kirby
6-9-2008
|
3-4-2008 21:34:36
hoi, wij wilden ook geen saaie uitnodigingen, we zijn gaan praten met de drukker wat we wilden en die heeft iets origineels gemaakt (maakt alle kaarten maar 1 keer) onze uitnodigingen zijn filmtickets met een foto van ons erop (verkleed) ons thema is nl maffia. ik met kleed,boa en hij in zwart kostuum met hoed en wapen de zijkant van de kaart is een scheurstrook waarop vermeld staat waar de gasten voor uitgenodigd zijn. de drukker is kopie kopie in oostende echt niet duur en fotoshoot is gratis groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|