TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Petra
22-8-2008
|
2-4-2008 9:40:47
Hoi Marie, Onze ringen komen van xen, gewoon omdat we die heel mooi vonden, ze zijn uit edelmetaal, de mijne heeft een diamantje, en we hebben er 10 jaar garantie op. Prijzen beginnen al vanaf 160 euro per paar. Kijk anders eens op www.xen.de Als je meer info wil mail je anders maar naar mike.petra@live.be Groetjes, Petra 22-08-08
|
|
Ellen
12-4-2008
|
2-4-2008 10:26:27
Heyla
Mijn vriend is ook zelfstandige en wou die ring ook niet aan zijn vinger dragen. Maar ik heb hem gevraagd of hij dan geen ketting wou rondhangen met de ring en dat doet hij wel! Dat is minder gevaarlijk hé...
Groetjes Ellen
|
|
Koen
21-6-2008
|
2-4-2008 12:57:02
Ringen is staal zijn erg mooi en veel goedkoper dan in goud. Het enige nadeel is dat je ze later niet groter of kleiner kan laten maken.
|
|
Kelly
|
2-4-2008 13:01:17
wij zitten met een beperkt budget en gaan onze ringen in Antwerpen halen bij de joden (de helft goedkoper dan elders).
|
|
Marlies
6-6-2009
|
2-4-2008 14:02:40
Hallo, wat je ook kan doen is bijvoorbeeld voor je man een zilveren ring, dan kunnen jullie toch gewoon ringen uitwisselen, maar het is iets budgetvriendelijker... Vrienden van ons hebben dit ook gedaan en je zag het eigenlijk niet dat zijn ring in zilver was en de hare in wit goud... Wij gaan bij Diane Pacholski (Hasselt - www.dianepacholski.be )superservice, we mogen zelf ons ontwerp maken en goedkoper dan bij een gewone juwelier :-)
Groetjes
|
|
Isabel
11-8-2007
|
2-4-2008 16:52:15
Hallo,
ik vraag me bij het lezen van dit bericht wel af waarom het voor een zelfstandige zoveel gevaarlijker zou zijn om een trouwring te dragen als iemand die niet zelfstandig is. Ik snap niet geod wat nu juist het probleem is. Mijn man dacht ook problemen te hebben met zijn trouwring, hij is immers schrijnwerker maar hij heeft sinds onze trouwdag zijn ring nog niet uitgedaan. Hij heeft er geen problemen mee.
Groetjes, Isabel
|
|
Dafne
|
2-4-2008 16:54:42
Hey, mijn vriend is militair (bij de medische component) en hij mag ook geen handjuwelen dragen. Bovendien speelt hij competetiebasket, waar dan weer armbanden en kettingen verboden zijn. Hij heeft schrik om de ring aldus te verliezen als hij die moet afdoen voor zijn werk/sport. Hij gaat waarschijnlijk voor een eenvoudige ring kiezen die we dan netjes in de kast bewaren tot aan zijn pensioen. :-) (heeft mijn papa ook gedaan, en ik moet zeggen: zijn ring ziet na 35 jaar nog steeds uit als nieuw ;-);-) )
|
|
marie
12-7-2008
|
2-4-2008 18:46:44
reactie op bericht van isabel mijn man is zelfstandige schrijnwerker en geen haar op zijn hoofd dat er aan denkt om de ring te dragen tijdens het werk!! que veiligheid gesproken zeg!! moet je eens na gaan hoeveel accidenten er op de werkvloer gebeuren met ringen die blijven hangen ...! nee dank u !ik denk dat uw man een keertje moet blijven stil staan bij al de gevaren die dat met zich meebrengt, en het gebeurt niet altijd bij een ander hoor! wij hebben enkele kenissen (schrijnwerkers by the way...)die werkloos zijn om dat hun vinger er is afgerukt door te blijven hangen met de ring!een is er zelf zijn hand door kwijt...dus liever ring in de doos dan vinger aan de haak...en kijk ook eens na bij de verzekering of je wel verzekert bent indien er een ongeval gebeurt dat te wijten is aan de ring , want niet elke verzekering heeft dat standaard in zijn polis steken!! spreek uit ervaring!
|
|
Kelley
20-9-2008
|
2-4-2008 20:47:32
Misschien is het een optie om een getatoeeërde ring te laten zetten... heb geen idee van de prijs.
|
|
sarah
17-5-2008
|
3-4-2008 9:34:55
euhm wat ik mij nu afvraag is waarom jullie dan allebei een goedkope ring willen dragen???
Mijn man wou ook een goedkope ring omdat hij die op het werk niet kan dragen. awel hij heeft zijn goedkope ring gekregen en ik heb gewoon gekozen wat ik wou.. Die van hem was geloof ik 199 euro en die van mij 1900 euro...
Wat ik zo grappig vind is dat veel mensen willen besparen op hun ringen, terwijl dat dat het enige is wat je na je trouw nog effectief over hebt.
Van die goedkoper ringen heb je denk ik well in de meeste juweliers hoor. Voor mannen beginnen trouwringen vanaf een 60 euro.
succes
|
|
Isabel
11-8-2007
|
3-4-2008 16:46:34
Reactie i.v.m. schrijnwerker zijn:
Dat wou ik dus juist weten, het is niet gevaarlijk voor je man om een ring te dragen omdat hij zelfstandig is maar omdat het soort van werk gevaarlijk is. Dat maakt al heel wat duidelijk. Mijn man doet vooral plaatsingen van schrijnwerk en is dus niet constant met machines bezig, dat is nog een verschil. Ik denk dat je niet echt veel andere opties hebt, ofwel kies je voor een tatoe, ofwel draagt hij zijn ring enkel buiten het werk, ofwel misschien aan een ketting ofzo. Maar inderdaad, ik zou moest ik van jou zijn niet besparen op jouw ring. Het is waar dat dat één van de enige dingen zijn waar je na je trouwdag elke dag nog van geniet. En hou er ook rekening mee dat jij je ring waarschijnlijk wel elke dag zal dragen, hopelijk voor de rest van je leven, dus een comfortabele ring is toch wel aangewezen.Hopelijk vinden jullie een oplossing want je zal schrikken hoeveel emotionele waarde je trouwring toch wel krijgt op je trouwdag.
Groetjes, Isabel
|
|
marie
12-7-2008
|
3-4-2008 20:08:22
hey, ik ben gisteren nog naar de juwelier geweest, die stelde ons het volgende voor:ik kies een ring die ik mooi vind(ik vind trouwringen in het algemeen niet zo mooi, dus ik ga een ring met diamantjes nemen uit de gewone collectie, die ik mooi vind en altijd kan dragen) mijn man gaat een gewone ring nemen. De verkoopster stelde voor om ofwel de ring daarna op te bergen want ik vrees dat gert die niet vaak zal aandoen, ook niet in het week end of zo, ...ofwel laten we die ring van hem daarna bewerken met diamantjes en verkleinen en dan kan ik hem bij dragen...vond dit wel geen slecht idee, we gaan er eens over nadenken
|
|
kirby
6-9-2008
|
3-4-2008 21:29:30
hoi, mijn vriend draagt gewoonweg niet graag een ring. wij hebben nu matching tattoos gezet met onze initialen erin. we kopen ook nog ringen (wat goedkoper) en hij zal deze dan aan een ketting dragen. we letten op juwelieren die verbouwingen doen of een totale uitverkoop (aan de kust zijn er heel wat) en deze geven flinke kortingen groetjes kirby
|
|
Heidi
13-9-2008
|
4-4-2008 11:08:35
Marie,
natuurlijk is het goed dat een zelfstandige schrijnwerker geen ringen draagt, daar zal niemand over struikelen. maar niemand kon uit je eerste bericht uitmaken wat voor beroep dat je man uitoefende. vergeet niet dat er veeeeeel zelfstandigen zijn die een beroep uitoefenen waar je wel gerust een ring kan dragen. Dus dat wil niet zeggen dat je onverantwoord bezig bent he. Even ter verduidelijking want ik vind het nogal harde woorden van je, net alsof we allemaal onverantwoord zijn. ook bij 'gewone' werknemers zijn er beroepen waar je beter geen ringen draagt.
Groetjes Heidi 13/09/2008
|
|
sarah
17-5-2008
|
4-4-2008 17:10:17
dag marie, ik heb vb een ring van memoires met volledig rond een rijtje steentjes. Deze ring is in witgoud. Omdat ik dat wat gewoon vond, heb ik er 2 fijne ringetjes in geel goud naast laten zetten. (langs elke kant 1)
Misschien is zoiets een optie. Dan kan je die van je man laten smelten en bij jouw ring laten aanzetten.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|