Terug naar overzicht
Wij nemen: "in a little while" van U2.
Bij ons wordt het "From this moment on" van Shania Twain.
wij beslissen de avond zelf...te zien in welke stemming we zijn
wij nemen colplay met het nummer yellow.groetjes
wow; wat een snelle bruidjes vandaag ;-)wij twijfelen over INXS "never tear us apart" of Elton John "can you feel the love tonight" of John Hiat "have a little faith in me".Naar wat gaat jullie voorkeur uit ?
KatrienMijn voorkeur zou dan toch naar INXS gaan.
De eerst beslissing over onze trouw was onze openingsdans. En die is ook van INXS, gewoon omdat wij steeds een beetje anders doen dan normaal :-) Het vluggere stuk dat in het liedje voorkomt, zal de volgende reactie uitlokken: typisch Belle en Denis.Dus waarom nog twijfelen...Groetjes IsabelNog 80 dagen
Hallo iedereenik ben cindy en ik trouw op 10.06.2006 dus nog ver weg en ik wil dat het veel vlugger gaat. :-)))Awel mijn openingsdans he awel ik weet die niet.Mijn toekomstige man gaat mij verassen .Ik vin dat wel spannend zenne.
ja ja dat is spannend Cindy !!Ik denk dat het INXS wordt (aangezien het ook dat ene liedje is dat waarop we steeds terugkomen, wij doen nl. ook graag iets anders dan anders ... ;;;;-)Bedankt voor de "hulp".Gr. K.
Hallo Katrien,Als bruidje dat op dezelfde dag trouwt als jij laat ik graag weten dat onze openingsdans Heaven wordt van Bryan Adams!Groetjes,Ingrid
hey katrien,alhoewel we nog meer dan 400 dagen te gaan hebben is de openingsdans een van de weinige dingen die al vastligt, wij kiezen voor sweet instigator van ozark henry, we zijn er alletwee helemaal zot vanveel succes bij het zoekennele
Katrien,Ik denk dat het een goed idee is om voor INXS te kiezen.Wij doen ook altijd anders en zijn absoluut niet voor de cliché liedjes.Je weet wel...Nele: zeer goeie keuze!!GroetjesVanessa
wij hadden '' you are the reason'' van sarah en koen wauters. een zeer gepaste teks.