TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
veerle
1-2-2009
|
2-4-2008 11:00:36
hey, ,
ga eens kijken bij
- lindenhof in Baal - Kasteel van Nieuwland
Ik weet niet hoe groot het kasteel is, maar beide zijn mooie locaties.
In Wijgmaal is ook nog een prachtige zaal , die voor ons te klein was, maar voor jullie misschien ideaal. Ik weet alleen niet meer hoe hij noemt. Het is niet Ter Wichmaele, dat vond oik persoonlijk een lelijke zaal, maar een andere in Wijgmaal. Op de website leek hij in elk geval prachtig!!!
succes nog
|
|
Beth
12-7-2008
|
2-4-2008 11:28:40
Hoi Anneke,
Hof ten Rhode in Diest? Misschien is die zaal ook wel te groot...
Groetjes, Beth
|
|
Diane
16-5-2009
|
2-4-2008 11:52:55
Hallo, wij houden ons feest in de Vredezaal in Everberg. Ik ben er al verschillende keren op feesten geweest, en telkens is het piccobello in orde. Groetjes, Diane 17 mei
|
|
Anja
29-6-2009
|
2-4-2008 11:55:20
Bedankt, het kasteel heb ik al eens gebeld en die werken enkel met een zaal voor 250 personen. Niet voor ons dus...
Ik heb de volgende zalen gebeld en gemaild:
Lindenhof - Baal De Venkel - Kortenberg Hof ten as - Melsbroek/Perk Kastanjehof - Pellenberg Posthof - Vissenaken/Tienen Improvisio - Leuven (Brasserie)
Ervaringen zijn méér dan welkom.
Mocht je nog ideetjes voelen opborrelen, be my guest! :-)
Ook aan de rest, alvast hartelijk bedankt voor alle mogelijke suggesties, reacties...
Groetjes,
Anneke
|
|
Anja
29-6-2009
|
2-4-2008 11:58:08
Juist ja, de vredezaal heb ik ook gemaild :-)
|
|
Dafne
|
2-4-2008 17:02:56
in maasmechelen in het kasteelhof is het mooi vertoeven. Ik geloof dat zij meerdere zalen hebben (kleine en grote).
http://www.kasteelhof.be/
maasmechelen is ongeveer 45 minuten over de autostrade vanuit Leuven, denk ik.
een vriendin van mij gaat haar feest doen in 't driessent in diepenbeek. Ook heel mooi!!!
http://www.bartclaes.be/home/index.html
|
|
Dafne
|
2-4-2008 17:05:14
oja, bekijk op de website ook de andere zalen van 't driessent (beekhoeve, roerdomp etc...) in sommige van die zijn er ook kleinere zalen en er is er ook een die op de grens ligt van Brabant en Limburg
|
|
Anja
29-6-2009
|
2-4-2008 18:28:11
Bedankt, ik heb héélwat mailtjes verstuurd...
|
|
Anja
29-6-2009
|
18-4-2008 14:23:39
Dankjewel allemaal, we hebben de gastenlijst serieus aangepast en wij zullen ons feest houden in De Waterhoek in Geetbets op 9 mei 2009. We trouwen ook in het kerkje van Grazen. :-)
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|