TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kris
|
2-4-2008 13:01:47
ik veronderstel dat het feest doorgaat in een feestzaal? Elke feestzaal heeft wel een installatie waar muziek kan mee afgespeeld worden. De meeste feestzalen (alle feestzalen waar ik al draaide, en dat zijn er al heel wat) verzorgen ook de achtergrondmuziek tijdens het eten en zorgen ook bv voor de naamafroeping, dit gebeurt dan door de maitre d'hotel of hoe je dat ook mag noemen.
|
|
Sarah
26-4-2008
|
2-4-2008 13:10:52
Wij hebben hetzelfde probleem. De DJ komt maar tegen 23u en wij hebben ook een speciaal nummer gekozen om ons te laten binnenkomen. Ik ben van plan even naar de zaal te bellen en vragen hoe we dat best kunnen oplossen. Misschien dat er wel een 'ober' die muziek even kan aanzetten indien nodig. Op dat moment hoeven ze toch niets op te dienen, nietwaar?
|
|
Amber
9-8-2008
|
2-4-2008 13:22:28
Hoi Lore, Mijn ventje is Belgisch Kampioen Cocktailbartending. Wij noemen onze tafels naar een cocktail, en daarbij draait de DJ muziek van de film Cocktail (Tom Cruise). De begeleiding naar de tafels doet onze ceremoniemeester. Misschien kunnen jullie ook een thema kiezen dat past, dat zegt wie jullie zijn? Ik ken er ook veel die voor de "vriendentafel" de muziek van Friends spelen. Voor de familietafel gebruiken ze dan weer "We are family". Hopelijk ben je hier iets mee. Ik wens je nog veel succes. xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
Sandra
25-7-2008
|
2-4-2008 16:29:02
juist omwille van dit probleem hebben wij speciaal een dj uitgezocht die al van 19h30 aanwezig is, zodanig dat hij de aankondiging en de muziek verzorgt bij het betreden vd zaal. Ik vind dit één vd belangrijkste taken vd Dj en als hij er dan niet is is dat wel heel triestig vond ik. daarom hebben wij zijn tijdstip van aankomst expliciet in ons contract laten vermelden!
|
|
Caroline
15-9-2007
|
2-4-2008 17:39:56
Hallo, bij ons kwam de DJ ook pas toe tijdens het eten. Hoe we aan tafel gingen en op welke muziek, heeft de eigenaar van de zaal geregeld... en, tot in de puntjes hoor... de eigenaar stond, dacht ik, zelf achter de draaitafel. Dus, idd, ik zou gewoon even de mensen van de zaal opbellen. Groetjes
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|