Terug naar overzicht
Dat is iets wat jij en je partner moet uitmaken. Het kan, maar als je het liever privé geeft, kan dat ook perfect.Succes
Nodig niet, dat kies je zelf... Wij gaan het wel doen op het feest.Groetjes,Tania
Hoi SophieJe kiest dat idd zelf...Wij hebben dit wel gedaan.Voor onze ouders hebben we een foto van ons laten ontwikkelen.Voor onze getuigen hebben we een foto laten ontwikkelen van hun en hun partner.Zowel voor de ouders als de getuigen was het een foto vanop onze trouwdag. We hadden dit afgesproken met de fotograaf. Zij ging zelf de foto's kiezen en wij hadden op voorhand de kaders aan haar bezorgd. Ze heeft dan de foto's de dag zelf ontwikkeld en ingepakt en komen brengen op het feest. Tussen het hoofdgerecht en de dessert hebben we dan nog een speech gehouden en de cadeau's afgegeven. En ik moet zeggen ze waren allen héél blij! Vooral dat ze nooit gedacht hadden dat ze al een foto van ons op de dag zelf zouden hebben!Succes nog!GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007
Wij hebben een persoonlijke viering en tijdens de viering bedanken we onze ouders met een klein geschenkje.Diane17 5 08
Ik denk dat wij dat achteraf gaan doen. We zullen misschien een kader geven met een grote trouwfoto in ofzo. Vind ik mooier en persoonlijker dan een Bongobon.Voor zijn zus (getuige) gaan we misschien wel nog iets anders geven achteraf dan.