Terug naar overzicht
Hamme? Oh, ik werk in hamme en ben geinteresseerd in zo een tandsteentje!! Hoeveel kost dat ongeveer? Is dat van jullie dat we onlangs een flyer in de bus kregen? Groetjes
Hallo NaomiHet zou kunnen dat dit mijn flyertje was hoor, Nagelstudio Kena is mijn eigen nagelstudiootje en nu ga ik ook van start met het plaatsen van tandjuweeltjes in verschillende kleuren deze kosten 25€ en blijven minimum 1 jaar zitten.groetjes KellyVoor meer info mag je me steeds mailen op info@nagelstudio-kena.be
Heb je een eigen website? Ben immers niet van Hamme en zou toch liever wat meer info hebben, o.a. over prijzen natuurlijk. Doe je dan ook make-up aan huis?
Hallo Evelien, Men webste die is nog in opbouw maar zou normaal tegen het weekend online staan.Wat betreft de prijzen die kan ik je wel via mail even doorsturen als je je email achterlaat.En make up dit doe ik nog niet aangezien ik hiervoor nog in opleiding ben, maar ik kan je wel een hele goede visagiste aanraden.MvgKelly
feliend@gmail.com aub :-)
Hoi Kelley, regio Hamme, waar is dat ongeveer, mijn dochter wil namelijk heel graag een tandjuweeltje en wij wonen in Poortugaal (bij Rotterdam).Groetjesjolanda