Terug naar overzicht
uit welke positie mss els?:d(als ik de juiste els voorheb is het wel erg haha dawe mekaar hier tegenkomen;)
dag Elsda's inderdaad een hele tijd hé :-)ik ben op 16 juni getrouwd en wij hebben in de namiddag ook iets leuks gedaanWe zijn bij een hele sympahtieke kunstenares geweest in lokeren waar elk een eigen werk op doek mocht maken, en zij hielp ons dan daarbijWe mochten kliederen zoveel we wouden :-)en het leuke is, dat schilderij is dan ook een leuk aandenken aan die dag hé's avonds de gebruikelijke opdrachtjes gekregenmaar wat ik vooral goed vond , dat was, wij zijn met de trein naar antwerpen gegaan, maar 's morgens vroeg (toen er geen openbaar vervoer was), hadden ze een bus voorzien, waar we dan ook de mannen mee gaan oppicken warenDat was een super afsluiter, zo samen op de bus met de mannen, na heel die bewogen dagVele groetjes Christel160607
Hallo Cien,Jouw naam zegt me niet meteen iets? help?Christel, bedankt voor de hulp, maar ik ben vnl. op zoek naar de opdrachtjes die jullie uitgevoerd hebben...kan je mij daarbij helpen?Gr,
Hoi,Bij een vriendin van mij hadden een aantal vrijgezellen lichaamsdelen van hun vriend gefotografeerd en daartussen ook foto's van datzelfde lichaamsdeel van de verloofde gestoken. Mijn vriendin moest dan ahv foto's zeggen welke die van haar man waren. Ze heeft ook nog een gedichtje moeten schrijven over hun liefdesverhaal en dat dan voor ons allen moeten voorlezen.Succes ermee!Jitse
- een lijstje met keuzeliedjes en dan vragen aan voorbijgangers welke ze voor hen moet zingen voor 1 €, je gaat dan van stomme liedjes naar hele moeilijke (vd klein klein kleutertje, he lekker beest, iets van celine dion...). Als de voorbijgangers liever hebben dat ze niet zingt... 2 € dan - gewoon shotjes verkopen (brengt écht veel op)- een snoepBH en daar de venten (of gretige vrouwen) in laten bijten voor een bijdrage naar keuze- een straatartiest moeten spelen. zo doen alsof je een jongleur bent ofzo (das echt hilarisch!)-....
Dank u, Sandra!!Nog reacties?Dat van die shotjes vind ik alvast een goed idee...wat dan bijvoorbeeld?
dag Elsik heb gelukkig geen "liedjes 'moeten zingen, dat zou ik echt niet leuk gevonden hebben ook trouwensIk heb niet echt iets genant moeten doenZe hadden gewoon over heel mijn lijf met veiligheidsspelden allerlei snoep gehangen.Als de mensen het wouden met de tanden afnemen was het 2 euro, anders 1 euro. er hongen ook condooms aan...En ik heb kusjes verkocht ookeigenlijk hebben we niet zoveel tijd voor opdrachtjes gehad, we hebben meestal staan dansen :-)groetjes en succes hé !!christel
Heeft nog iemand origenele opdrachtjes?
ik heb net mijn vrijgezellendag achter de rug. we zijn gaan golfen midden in het stad... urban golf noemt dat. als je op internet zoekt, kan je wel meer info hierover vinden denk ik! veel succes ermee! caroline
Hey Els,Weet niet vanwaar je bent maar wij hebben voor een vriendin van ons een cursus buikdansen gehouden op hare vrijgezellen. dat was aan de vaart in leuven, bij healt city, de vroegere sportopolis.was echt geslaagd! En de bride to be kreeg daar zelfs een bijpassend tenuke! Echt tof! succes verder!Joke 12/07/2008