Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

helium

3-4-2008 13:43:58
Dag medebruidjes,

wij zouden ballonnen willen uitdelen, in de kerk aan de kindjes die komen kijken.
Kan iemand mij helpen, ik ben op zoek naar het huren van een machine met helium om de ballonnen op te blazen.
Ik zag dat het te koop stond in Ava ma da is meer als 50 euro en dat vind ik toch wat veel om zoiets dan 1 maal te gebruiken.
groetjes,
Laura

laura
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1030

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-4-2008 13:58:10

Zou het niet geodkoper zijn als je die ballonnen laat klaarmaken in een ballonnenwinkel?
grtz sarah

eline
5-9-2008
 Meld misbruik3-4-2008 16:02:10

hey,

Ik denk dat sarah gelijk heeft.
Wij wilden de zaal met een aantal balonnen met helium gevuld versieren maar het zelf doen is niet zo eenvoudig.

Helium zelf houd maar zes tot acht uren dus je kan het niet opvoorhand doen.
tenzij je er een extra gas aan toevoegd dan houden ze wel lang een dag of 4 maar dat kost veel geld.

Die helium in de ava is voorlopig het goedkoopste wat wij tot nog toe gevonden hebben.
Anders moet je echt hele grote hoeveel heden kopen dan worrdt het goedkopen maar niet meer interessant voor ons.

groetjes Eline

evy
1-3-2009
 Meld misbruik3-4-2008 16:35:35

Wij laten onze ballonnen maken in een ballonnenwinkel. De goedkoopste, simpelste ballon komt op 1€, uiteraard gevuld met helium. Dan heb je dus al 50 ballonnen voor de prijs van een bus helium bij Ava ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...