Terug naar overzicht
Debbie,Wij hebben ook al 2 kindjes en ik heb volgende gebruiktJullie waren bereid kinderen als geschenk uit de hemel te aanvaarden. xxx en xxx(namen van de kindjes)mogen reeds ondervinden wat het betekent een lieve mama en een toffe papa te hebben. Willen jullie xx en xx laten delen in jullie liefde?Hopelijk ben je er iets meeGroetjesEls26/07/08
ik denk dat dit van de pastoor afhangt...wij moeten bij huwelijksvoorbereiding plechtig beloven kinderen te aanvaarden, anders mogen we niet trouwen... nu, of dit echt gemeend is weet ik niet, maar dit is bij ons een voorwaarde om voor de kerk te mogen trouwen en daarom komt het ook zeker in de viering terug.Vraag de pastoor eens of hij dit niet kan oplossen?
Bij ons had de priester gezegd de zin om te vormen naar het volgende: Priester: Jullie hebben kinderen, Jens en Luna als geschenk van God. Zijn jullie bereid jullie kinderen als geschenk van Gods hand te aanvaarden, hen in jullie liefde te laten delen en hen in de Geest van Christus en zijn kerk gelovig op te voeden? Wendy & Geert: Ja, dat zijn wij! Groetjes, Wendy 14/08/2008
Hey Ik vind onderstaande suggesties erg mooi en hoop dat jullie pastoor modern genoeg is om zoiets te aanvaarden...Een ouderwetse pastoor vind waarschijnlijk dat seks dient om kindjes te maken, je geen voorbehoedsmiddelen mag gebruiken en bijgevolg naast jullie huidige kindjes er nog veel van Gods hand zullen ontvangen...tenzij jullie geheelonthouders zijn natuurlijk :-)Ellen21-06-08
hallo,Wij hebben het volgende gedaan:Zijn jullie bereid verder liefdevolle ouders te zijn voor xxx en xxxdie jullie als geschenk van God aanvaard hebben en hen verder in jullie liefde te laten delen ?Hopelijk heb je er iets aan Groetjes Sabrina06/06/08