Terug naar overzicht
is dit zo welk type (zomer, winter...) je eigenlijk bent? zodat men kan bepalen welke kleur kledij met best niet en wel kan dragen?mijn collega heeft dit reeds twee keer laten doen. ik wilde de laatste keer met haar mee gaan (bij iemand anders) en toen was ze plotseling een ander type, terwijl haar analyse nog niet meer als een jaar geleden was?is dat normaal?op wat wordt zoiets dan gebaseerd?
Hallo Sandra,Ja, ik werk inderdaad met de 4 seizoenen om tot een aangepast kleurenpalet te komen.Het type dat je bent wijzigt nooit!! Eens je seizoenstype bepaald is, is dit voor de rest van je leven hetzelfde.Een kleuranalyse wordt steeds bepaald op basis van je haar (natuurlijke haarkleur!), huid en kleur ogen. groetjes
Hallo, Ik zat eigenlijk vooral met de vraag van: hoeveel kost zoiets?Mijn vriendin heeft een kapsalon en maakt nu reclame voor kleur en stijladvies, der zou daar iemand voor langskomen. Die persoon vraagt 20 euro per persoon. Groetjes
Mja ik wil eigenlijk ook wel eens weten wat dat dan kost? Ik heb eens gehoord over iemand die dat deed en die vroeg 150€ dus dat heb ik er al zeker niet voor over. Mail me maar op feliend@gmail.com
Helaba, Ik heb het geluk gehad dat mijn kapper daarvoor gestudeerd heeft en dat hij dat gewoon op ons heeft uitgetest.Ik weet dus dat ik een wintertype ben (zoals Fran Dresher, the Nanny o.a.) en dat de kleuren die mij het beste passen zwart en wit zijn en dat gebroken met hevige, koele kleuren.Dat is dat ook exact wat er in mijn kast hangt (op een enkel vestje in beige na). GroetjesInes3/10/2008
Normaal kost dat idd veel, 20€ is dus spotgoedkoop.Maar in principe krijg je dan een mooie kleurenkaart mee en die heb je dan voor de rest van je leven. Daarom denk ik dat ze daar iets meer voor vragen. Eens je dat hebt laten doen, kom je daarvoor nooit meer terug.Ik vind dat ook nog veel geld, maar wil dit mss toch ooit wel eens laten doen.GroetjesPatricia01/08/2008
je mag me eens mailen op dit adres met meer info over de sessiesmarisatoia@hotmail.com