Terug naar overzicht
Een collega van mij had haar feest in Kasteel de Bunswyck en dat was serieus tegen gevallen. Vanaf half één heeft de uitbater herhaaldelijk aan het bruidspaar(!) gevraagd wanneer het nu gedaan ging zijn, want dat ze de zaal wilden beginnen kuisen omdat ze de dag erna nog een feest hadden.
Het kolonienpaleis is schitterend als locatie! wij zijn er eens naar een dessertenbuffet + dansfeest geweest. We kwamen dus aan toen het al donker war en op de trappen stonden allemaal van die grote kaarsen. Echt super-romantisch.De zaal is ook zeer mooi. Het dessertenbuffet was in orde, over het overige eten kan ik dus niet meespreken.Groetjes!PS Ik ben nog niet in het kasteel de Bunswyck geweest voor een feest, maar wel al een paar keer gaan eten. Die mensen zijn (meestal) wel vriendelijk, maar ze kunnen nog wel wat leren qua efficientie. Ik zou er zeker een paar keer gaan eten voor je die zaal vastlegt.
-Kasteel de Bunswyck: al slechte dingen over gehoord (vooral klachten over bediening). Zelf ben ik er een paar keer naar een galabal geweest en ik vond het grote nadeel dat je met verschillende zalen moet werken als je veel gasten hebt(soms steken ze je zelfs in een tent)-Koloniën paleis: ziet er prachtig uit, maar nog nooit geweest-Kasteel van Horst: ben ik ook gaan kijken, heel romantisch: alleen heeft het als nadeel dat je moet verhuizen voor het dansfeest naar een aanpalend gebouw, aangezien het kasteeltje zelf dat gedans niet aankan.Ben je al gaan kijken naar het Berkenhof in Bertem. Bij ons was de zaal jammer genoeg al volzet op de datum die wij wouden.Veel succes nog met de zoektocht
je zou eens moeten kijken naar feestzaal la ramee in joudoinge zeker de moeite
Hoi KatrienWij zijn naar Kasteel de Bynswyck gaan kijken en ik vond dat een mooi voorbeeld van hoe iets helemaal anders voorstellen op foto en website als het er in het echt uitziet. Het gebouw vond ik niet echt mooi onderhouden en nogal rommelig en als je pech hebt steken ze je daar idd in een veredelde tent. Ik denk dat dat echt te duur is voor wat het moet voorstellen.Kasteel van Horst: bedoel je echt het kasteel of het restaurant dat er aan paalt? Het eten in het restaurant is wel lekker en de omgeving is ook mooi.Je kan idd ook eens gaan kijken naar het Berkenhof in Bierbeek. Wij hebben die zaal :-) !groetjesKarolien
Alvast bedankt voor de reacties, allemaal!We zijn nog steeds op zoek... We lijken niet echt te vinden waarnaar we op zoek zijn: én leuke, locatie, én lekker eten, én nog betaalbaar ook...Is er ook nog iemand die ervaring heeft met Salons Cartreuse in Holsbeek?
Dag Katrien,Ik weet niet of jullie ondertussen al een zaal gevonden hebben en ik weet ook niet of Veerle tot jullie regio behoort, maar een aanrader is De Maekelhoeve in Veerle. Wij zijn daar getrouwd en het is heel goed meegevallen! Je kan er altijd eens informeren.Sofie
Bedankt voor de reacties allemaal.We hebben intussen voor nog een andere zaal gekozen: Schuttersveste in Rillaar. Hopelijk was dit een goede keuze, maar ons eerste gevoel erbij is positief.Groetjes,Katrien