Terug naar overzicht
volgens mij is dit wel heel nipt... Een viering duurt ongeveer 45 minuten. tegen dat die mensen uit de kerk zijn, is er ook weer een kwartier voorbij.Ik wil je niet bang maken ofzo, maar ik zou toch eens informeren bij de pastoor hoelang de viering voor jullie ongeveer gaat duren, en dan eventueel vragen of hij niet een halfuurtje later dan gepland jullie dienst kan verzorgen.
Persoonlijk zou ik ook toch even contact op nemen met de pastoor... Wij voorzien zeker een uur voor onze viering + tien minuutjes eerder arriveren+nog een halfuurtje buiten staan. De kerk is "ons terrein" van 12u30 tot 14u30... Dus best effe vragen!
Hey naamgenootjeOp het eerste gezicht lijkt het mij ook nipt, maar ja je moet natuurlijk ook weten wat die andere mensen van plan zijn...Als zij gewoon een korte inzegening doen zonder eucharistie in beperkte familiekring is het misschien wel te doen.Als het echter een gewoon huwelijk is vrees ik dat jullie gaan toekomen terwijl zij er nog staan. Ik zou toch ook even ten rade gaan bij de pastoor. Je kan eventueel ook de gegevens noteren van dat koppel en daar contact mee opnemen misschien kunnen zij 15 min vroeger en jullie 15 min later of zo....Postief is wel dat jullie de kost van eventuele versieringen kunnen delen...GroetjesEllen21-06-08