Terug naar overzicht
Ik denk aan een springkasteelof schminken: kan door kennissen gedaan wordeneen clown die ballonnen knoopt...Katrien
Hey sabrina,wij gaan ne ballonnenblazer nemen,ook omdat wij nogal wat kindjes hebben op het feest.Je moet dat op google maar es intpen,die gaan meestal per regio,omdat er soms vervoerskosten worden gerekend.Voor een uur zit je aan +/- 110 euro,vanaf het 2de uur is het dan meestal goed wat minder.Die wat wij nemen kost 110 euro het eerste uur,vanaf dan is het ieder bijkomend uur 39 euro,en 0.29 euro per km vervoerkosten.Grtz sarahp.s.:wij trouwen net een jaar voor jullie 18/07/08
Kindergrimme zou ik mee opletten,veel gasten zijn hier nie van gediend,omdat de kindjes er op hun "paasbest" uitzien,nieuwe kleertjes ed.Ik zou da eerst eve op voorhand polsen of ze dan zien zitten.Grtz
wij hebben op ons feest:- kinderparadijs, soort van mobiele overdekte speeltuin zoals bij mac donalds. komt van bij locapromotion kostprijs rond de 400 euro - springkasteel, vanaf een 90 euro tot ???- huwelijkspinata die ze kapot slagen en waar er snoepjes uitvallen, ongeveer 30 euro en dan snoep- wij hebben ook 2 meisjes die op de kindjes komen letten en balonnen knopen, grime, spelletjes spelen enzovoortwat kan je nog- circusworkshop, heel leuk, maar bij ons was het voornamelijk voor ons zoontje en hij is er nog wat te klein voor- ballonnenclown- kindergrime- show- kinderdisco- soapqueen- themafeestjesje kan echt heel veel vinden ivm kinderanimatie
mensen zijn trouwens allemaal heel content als ze hun kids mogen meebrengen.
SabrinaPersoonlijk ben ik een grote fan van oude volksspelen (sjoelbakken en dergelijke ...) dit vinden zowel kinderen als ouders het einde.Zo staat 'bompa' dan aan de klein mannen uit te leggen hoe dat moet...GroetjesEllen21-06-08
hallo, mijn vrienden hebben een kinder animatie besrijf. zij doen ook trouwfeesten. apekop noemt het. via google apekop en dan kun je verder informeren. groeten
Wij hadden op onze winterbruiloft een ballonplooiclown en die was fantastisch. Iedereen werd geëntertaind en gnoot van prachtige balloncreaties. Het was een schot in de roos!Meer info kan je vragen via stanny-ballon@hotmail.com.Veel succes!Lien, 48 dagen getrouwd
hallo,Net als Lien kan ik je ballonplooier Stanny aanraden! Hij doet dit echt met enorm veel plezier en weet hoe hij kinderen moet bezighouden!niet twijfelen, stuur gewoon eens een mailtje en wie weet is hij wel de persoon die je zoekt, he!veel succes!
je moet er wel rekening mee houden dat zo'n clown maar een uurtje blijft he. dan zitten de kinderen de rest van de uren nog zonder animatie.