TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marjolein
11-10-2008
|
4-4-2008 7:29:30
Geen idee! Wij zelf, doen enkel de openingsdans.. en dan gewoon iedereen. Ik zie me nog niet echt dansen met onze papa of mijn schoonvader. Wordt dit eigenlijk nog veel gedaan, zo vermenigvuldigt?
Marjolein
|
|
LeBart
|
4-4-2008 7:57:13
nee ... eigenlijk niet. openingsdans, eventueel slow met ouders en/of slow voor de gasten, en dan de beuk erin
cheers, dj LeBart
|
|
An
28-6-2008
|
4-4-2008 8:14:29
Misschien is dit een Limburgse traditie want bij ons wordt dit op bijna elk trouwfeest gedaan. En ik weet wel zeker dat het bij ons gebruikelijk is dat de bruid na de openingsdans met haar schoonvader (of vader misschien?) danst en de bruidegom met zijn schoonmoeder (of moeder misschien?).
|
|
Ellen
21-6-2008
|
4-4-2008 8:20:52
Hey An
De iets traditionelere huwelijken die ik zag ging het als volgt: bruid en bruidegom, bruid met haar vader en bruidegom met zijn moeder, slow voor heel het publiek (met wie bruid en bruidegom dan precies dansten weet ik niet precies) en dan vollop ambiance.
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
sandra
22-9-2007
|
4-4-2008 9:56:52
in limburg wordt er inderdaad vermenigvuldigt ja! maar dit wil dan zeggen na de openingsdans dat de bruid met haar eigen vader danst en de bruidegom met zijn moeder, en niet met de schoonouders dus. Nu, je doet natuurlijk wat je wilt maar waarom eerst je schoonvader, en je eigen vader dan? bij de derde dans, als iedereen erop wordt geroepen door de DJ dans je eventueel met je schoonouders...
|
|
Ilse
|
4-4-2008 10:15:19
Hey,
wij dansen als volgt: bruid en bruidegom bruid en vader - bruidegom en moeder bruid en schoonvader - bruidegom en schoonmoeder
Veel succes Ilse
|
|
eline
5-9-2008
|
4-4-2008 10:41:48
Hey An,
Wij doen het als volgt. eerst de openingsdans dan een tweede liedje waarbij de bruid met haar vader dant en de bruidegom met zijn moeder. na een tijdje gaan ze uit elkaar de bruid danst dan met haar schoonvader en de bruidegom met zijn schoonmoeder ondertussen moeten ook de vader van de bruid en moeder van de bruidegom mensen uit het publiek halen om te dansen dat zou een broder, zus nonkel of tante kunnen zijn.
daarna danst de bruid met en broer of getuige als die nog niet op de dansvloer staan en hetzelfde geld voor de bruidegom.
Hopelijk kun je een beetje volgen met wat ik bedoel maar wij zouden het ongeveer zo doen.
groetjes Eline 05/09/2008
|
|
veerle
1-2-2009
|
4-4-2008 10:52:31
wij gaan niet vermenigvuldigen, om de onnozele reden dat mijn verloofde 50 cm groter is dan mijn moeder, en ze allebei schrik hebben dat het een idioot zicht gaat zijn...
We gaan dus enkel een openingsdans doen, en daarna gewoon voor iedereen...
|
|
Ellen
12-4-2008
|
4-4-2008 20:02:01
Heyla
Dit is inderdaad jullie eigen keuze. Wij gaan geen vermenigvuldigingsdans doen, omdat mijn vader vorig jaar overleden is en bij ons in het de traditie dat de bruid eerst haar vader gaat halen en dit zou te pijnlijk zijn.
Wij gaan in de plaats daarvan zelf een dansje doen (volgen al enkele jaren dansles). Nu is het wel zo dat je hiervoor ook enkele lessen kunt nemen, dus je moet hiervoor geen dansles gevolgd hebben. Ik vind dit persoonlijk ook wel heel tof. En daarna erin vliegen maar!
Groetjes Ellen
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|