Terug naar overzicht
Kan je geen mooi modelletje kopen en die laten verven? Ik dacht dat het merk elsa rainbow dit deed in de gewenste kleur.Succes sarah
Het probleem is daar dat ze twee tot vier weken wachttijd tellen, en dat ik zoveel tijd niet meer heb ...
Oei,da's minder.Heb al es via internet gezocht?Ik weet niet of ze die winkel bij jullie ook hebben ,maar ik heb mijn schoenen in hasselt gevonden bij la bottega,die hebben een héél grote keuze.Grtz sarah
Of Van Loock in Zandhoven? Misschien eerst eens bellen of ze zo'n kleur in huis hebben.Anders is er ook een groot schoenwinkel waar ze veel feestschoenen verkopen in de Guldenvliesgalerij in Brussel (op de kleine ring tussen Louiza en de Naamsepoort).Succes!!!
hallo,ik weet dat je bij mia monta je schoenen kan kiezen en zij verven ze in het gewenste kleur.de winkel is wel in zottegem.misschien is dat de oplossing en anders even bellen wie weet kunnen zij je verder helpen.veel succesgroetjes chantal
New Look heeft dikwijls heel wat pumps in verschillende kleuren en is ook heel prijselijk
je moet eens gaan kijken bij essentiel. Die hebben deze zomer veel felle pumps in hun collectie. veel succes
hey,ik heb er zien staan bij De Ruyte in Belsele. k Heb er toevallig een foto van genomen omdat mijn schoonzus er ook zoekt. Als je wil, kan ik hem doormailen, zo kan je zien of het dat is wat je zoekt en eventueel bellen voor de maat zodat je geen onnodige verplaatsing moet maken.groetjes,
Zou super zijn als je foto kan doormailen! katelijn.spletinckx@gmail.comBedankt voor de vele antwoorden, het geeft mij terug goede moed!