Terug naar overzicht
Hey Karen,Bij ons is het een goede vriend die het zal doen.Ik ben reeds begonnen aan een draaiboek maar het is nog niet af.Ik zal je hem zo mailen, ja is gemail hopelijk helpt het een beetjegroetjes Eline05/09/2008
Hey,Zou het ook mogelijk zijn om dit naar mij door te sturen aub? Ik denk eraan om ook mijn nonkel hiervoor te vragen maar weet niet hoe ik hieraan moet beginnen.Alvast bedankt,Kellyheiremans.kelly@hotmail.com
wil je hem naar mij ook sturen aubevelientje4812@hotmail.comdank je
wil je dit ook even naar mij doorsturen? mijn nonkel zal ook onze ceremoniemeerster zijn.bedankt,Ellenellen_thijs1@hotmail.com
Kan iemand ook zo'n voorbeeld naar mij sturen. Moet daar ook nog aan beginnen en weet totaal niet hoe..scasier@telenet.beAlvast bedankt
hey, zou je zo vriendelijk willen zijn om het ook even naar ons door te sturen, zodat we even kunnen checken hoe jullie het aanpakken. We zitten halfweg!!thankscarinesociaalwerker@hotmail.com
Hey mag naar mij ook gestuurd worden. Wij trouwen ook op 17 mei.Alvast bedanktgroetjesMarita
Oeps,... mijn email:maritamennes@hotmail.comThanks
Hey,Je mag het mij ook doormailen sofieds@hotmail.comthx!
Hey,Kan je het draaiboek naar ons ook doormailen aub?Wij trouwen op 7/6/08!Grts,Fabian_missinne@hotmail.com
hallo, is het mogelijk om dit naar mij toe te sturen want ik zou ook iemand van de familie nemen maar weet niet juist wat hij allemaal moet doen mail adres=soudeur31@hotmail.com alvast bedankt sabrina
Zou je mij dat draaiboek ook kunnen opsturen?Wij weten nog niet of wij een ceremoniemeester gaan nemen,... Het idee dat een vriend of vriendin dat kan doen spreekt ons ook erg aan... Maar dan moet je goed weten wat die moet doen..Mijn emailadres: bobo_1701@hotmail.comAlvast heel erg bedankt !!!
Hey bruidjes!wij denken er ook over om iemand aan te duiden als ceremoniemeester. Zou je het draaiboek ook willen doormailen naar kittycardoen82@hotmail.com? Alvast bedankt!