Terug naar overzicht
Hallo,Naar mijn mening moeten jullie gewoon eens praten met een ervaren DJ. Die maken dat regelmatig mee en hebben dan ook de nodige kennis in huis om je stressende vriend zonder kleerscheuren door het feest heen te loodsen.MvgDJ Big Daddyhout1234@hotmail.com
Hey,Waarvoor is hij zenuwachtig? Om zelf te dansen? Mijn vriend danst absoluut niet graag, en we zijn overeengekomen om gewoon geen openingsdans te doen, maar gewoon mueziek op te zetten, en iedereen die zin heeft kan gaan dansen. Hij heeft me wel beloofd om ergens op de avond toch minstens één keer met mij te dansen (een traag nummer bijvoorbeeld).
Ik weet niet wanneer je trouwt: of dit al erg binnenkort is of duurt het nog even? Mocht dit laatste het geval zijn, dan kan je overwegen om danslessen in groep te gaan volgen. Wij doen dit ook en ik hoor mijn vriend nu toch al niet meer zeggen "Pff, alleen met jou dansen terwijl iedereen er op kijkt". In een jaar tijd hebben we toch al behoorlijk wat geleerd. Nieuwe cursussen zullen in september starten.Heb je minder tijd over, dan kan je eventueel enkele privé-lessen overwegen.Andere mogelijkheden: licht laten dimmen, "mist" laten spuiten, vuurwerkstokjes aan de mensen geven zodat ze ergens anders mee bezig zijn tijdens jullie openingsdans.
heywat ik ook al gezien heb is dat de ouders, broers en zussen met partner van het bruidspaar ook meedansen met de openingsdans. Je kan ook ineens iedereen op de dansvloer vragen.