Terug naar overzicht
heb horen zeggen dat dat nie veel verschil uit maakt.Hier in belgie verkoopt de ene vb rembo ook goedkoper als de andere.grtz sarah
Ik ben in Nederland (Oostburg) gaan passen en de kleedjes die ik daar gepast heb waren althans niet goedkoper dan in België. Af en toe kan er misschien een verschil op zitten, maar dat heb je inderdaad in België ook.Groetjes,
Ik kocht mijn jurk in Turnhout en daar komen blijkbaar ook veel meisjes uit Nederland. Zal dus weinig met de prijs te maken hebben.GroetjesLiesbeth
hey,Ik ben mijn trouwkleed in St-Vith in Lecoq Mariage gaan halen. Hier is een trouwkleed ongeveer 500 euro goedkoper dan in de cermo. Er is hier ook een grote keuze maar er hange minder merken. Je bent hier vrij om zelf in de rekken te kijken en er eens een kleed uit te halen. de service is prima en ze weten hier perfect wat overal bij past. je kan hier ook handschoenen, schoenen, tiara's en ondergoed kopen. in totaal voor mij een verschil van ongeveer 800 euro in totaal. Misschien de moeite om hier zeker ook eens langs te gaan?Groetjes en succes met je zoektocht!
Sarah, ik heb mijn kleed in Vlissingen zien hangen voor bijna de helft duurder dan bij Jagré in Antwerpen, dus Nederland is voor mijn part NIET goedkoper. Succes met je zoektocht
Hey Sara, ik heb mijn kleed gekocht in Nederland, en ik denk wel dat het duurder is dan in België, maar het model kon ik hier niet krijgen en vandaar heb ik het toch maar gekocht :) Veel succes nog!groetjes Nele
Heyhet ligt er maar net aan waar je gaat. Ik ben zelf een Nederlandse en ik kom uit de buurt van Eindhoven. Ik ben daar ook gaan kijken met mijn moeder. In Eindhoven zit er namelijk een buget store van een gekend bruidsmodehuis(An en John). Er is niks mis met die jurken het zijn eenmalige jurken. Dus er is niks van op stok. Verkleinen of verkorten is echter geen probleem. Ik heb daar mijn jurk gehaald en ik betaalde 799 euro. Hij zat als gegoten en er moest niks meer aangebeuren. Voor de rest maakt het verschil met bruidskleding niks uit. Het is gewoon zo als er bruid of trouw voor staat, dat je er meer voor mag gaan betalen. Of je nu in België of in Nederland bent. Ik moet wel zeggen dat als je in Nederland(Eindhoven zeker) gaat kijken, je goed in de watten gelegd wordt. Een kop koffie of thee en uitgebreid kiezen, zelfs zonder afspraak!GroetjesKimberley12/09/2008
Ik heb mijn kleedje al online te koop gezien op een nederlandse site. Ik ben zo onbeleefd geweest om dat bruidje de nieuwprijs te vragen. Ik betaalde nieuw 799€ en zei betaalde (in nederland) 1349€. Nederland is dus niet persé goedkoper :)