Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

4-4-2008 13:56:59
Hello medebruidjes,

Ik ga aanstaande maandag mijn bruidsjurk kiezen en begin al fel zenuwachtig te worden. Ik kan al bijna niet meer wachten tot het weekend voorbij is :-) Ben echt benieuwd om mezelf in zo'n jurk te zien.
Maar dan steekt er weer twijfel op voor mn euforisch gevoel want stel dat ik bij geen enkele jurk het 'wauw' gevoel krijg, pff...

Heeft er iemand tips ofzo waar zeker op gelet moet worden bij de keuze van een jurk?

Alvast merci voor de eventuele reacties en een fijn weekend voor iedereen !

Groetjes,

Jill

Jill
24-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 504

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik4-4-2008 14:02:57

Bh meedoen waarvan je de bandjes kan verwijderen, openminded er naar toe gaan (dus niet met de idee "het moet die jurk van merk X zijn"), probeer verschillende modellen uit en vraag wat er eventueel aan de jurk kan gewijzigd worden (bv: parels weg, bloem erbij).
Vraag ook eens om je voorkeurjurk met accessoires te zien (hoepelrok, tulen rok, sluier , tiara,... waar jij je goed bij voelt).

Veel plezier!!!

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik4-4-2008 14:06:42

zoals soetkin al zegt,vershillende modellen pass,ook als je denkt dat je da niet staat,gewoon eens aandoen.
En je vooral niet laten opjagen!!
EN genieten!!!!

grtz en succes sarah

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik4-4-2008 14:16:57

Ik ben met hetzelfde gevoel vertrokken, maar heb verleden weekend (na een 7-tal winkels) toch mijn jurk gevonden.
Je moet inderdaad vooral veel passen, want soms sta je verrassend goed met zaken die er op het eerste zicht minder uitzagen.
Wat ik ook zou doen is vooraf min of meer de prijs te bepalen van wat je eraan wilt uitgeven.

Groetjes en veel plezier.
Daphne

eva
26-10-2008
 Meld misbruik4-4-2008 16:30:30

Laat je vooral niet onder druk zetten om die dag te beslissen een jurk te kopen! Maakt niet uit wat voor excuus/verkoopstrucje ze gebruiken!
Slaap er rustig een nachtje over en ga naar verschillen winkels kijken!
Veel succes!

Liesbeth
8-8-2008
 Meld misbruik4-4-2008 17:42:10

Hallo
Ik ben afgelopen dinsdag mijn jurk gaan kiezen. Ik was ook zenuwachtig, was een beetje bang overdonderd te worden. Maar het is echt heel plezant. Je voelt je een prinses als je voor de spiegel staat. Waar ik gekocht heb (Cermo Turnhout) is er echt wel heel veel en de dame van de winkel liet me eerst alle maar dan ook alle jurken zien. Ik moest gewoon 'ja' of 'nee' zeggen. Daarna heel wat gepast en uiteindelijk ben ik blij buiten gegaan met een droom van een jurk.

Groetjes en geniet ervan!
Liesbeth

Anke
27-3-2009
 Meld misbruik4-4-2008 21:12:46

hey meid,
Ik ben deze maandag mijn trouwkleed gaan kiezen. Ik was hiervoor al in Cermo geweest maar had hier een hele andere ervaring van Liesbeth. Ik vond dat ze hier niet echt enthousiast waren. Je ziet er niet alle modelle hangen en de verkoopster toverde na dat ik maar 3 dingen naar mijn zin vond in de rekken nog 6 andere jurken ergens anders ? vandaan. Ze was wel erg geduldig en ik heb hier wel zeker 7 jurken gepast maar had hier geen voldaan gevoel. Ze gingen niet verder in op bvb de schoenen en ik heb zelf moeten vragen of ik eens een tiara mocht opzetten.
De tip om een bh aan te doen waar de bandjes vanaf kunnen is echt super. Ik had hier niet aan gedacht en heb dus gewoon mijn bh uit gedaan maar voelde mij toch beetje ongemakkelijk.
Mocht je voor een jurk alla sissi gaan zou ik vragen of dat je hieronder een pettico moet aandoen of niet. (Met valt het kleed meestal mooier. Als je dan wandeld komt de jurk niet tegen je benen aan) Niet iedereen werkt hier nog mee.
En dan geniet er van en laat je zeker niet puche!
Veel succes met je zoektocht.

cindy
6-9-2008
 Meld misbruik4-4-2008 21:17:15

dag Jill ik zou mij daar niet zo druk om maken ik ging ook vol zenuwen binnen in de die winkel ik had echt zo een paniek aanval maar eenmaal ik aan het passen was vergat ik alles ik zou zeggen je voelt het gewoon wanner die jurk goed zit en vooral iets nemen wat eigen is aan u ik heb echt iets gekozen naar mijn persoonlijkheid.Ook een goede raad neemt op zijn minst 2 mensen mee want het is goed om een paar meningen te hebben en ook als je op een blokje staat om te passen ga er echt eens af want dit veranderd het beeld van uw kleed volledig .Veel succes en geloof mij probeert er van te genieten groetjes
Cindy

An
28-6-2008
 Meld misbruik4-4-2008 23:10:06

Hey Jill

Voor mijn eerste pasbeurt was ik ook super zenuwachtig. Ik had hetzelfde gevoel als jij, ik vreesde dat ik niets naar mijn zin ging vinden. Ik wist ook totaal niet wat ik zocht, vond geen enkele bruidsjurk in die boekjes mooi ...
Uiteindelijk is het een superdag geworden!! En ik heb mijn droomjurk gevonden, ik heb er zelfs niet over moeten nadenken, onmiddellijk beslist en gekocht! Ik had dan ook 4 fantastische raadgevers mee, mijn mama, mijn zusje en twee vriendinnen. Toen ik met mijn bruidjurk uit het paskamertje kwam, zaten ze daar alle 4 met de krop in hun keel. Ik moest dan ook niet lang nadenken ... Veel hangt natuurlijk ook af van de winkel en van de verkoopster!! Maar daar heb ik superveel geluk mee gehad!
Enkele tips:
Maak zeker afspraken bij verschillende winkels
Schaam je niet om nog eens terug binnen te springen wanneer je na de volgende winkel twijfelt tussen twee modellen.
Relax
Denk aan comfortabel ondergoed, een BH waarvan je de bandjes kan losdoen is ideaal.
Zorg dat je haar lekker zit en je wat extra make-up op hebt, zodat je je super voelt.
Neem de juiste raadgevers bij, mensen die je echt goed kennen, die durven uitkomen voor hun mening en waarvan je 'kritiek' kunt aanvaarden
Maar vooral: geniet!!!!! Het gaat geweldig zijn!!!

Heel heel veel succes!
Grtjes
An

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik5-4-2008 10:35:23

Hoi Jill,

Ik was net als jij super zenuwachtig! Ik dacht van: "ik ga met niks mooi zijn en mijn buik ga je overal in zien en van die dingen allemaal."
Maar ik heb drie dingen aangehad en het derde, iets wat ik niet zo mooi vond op de kapstok deed ik aan. Ik voelde mij dadelijk een princesje, mijn mama, zus en toekomstige schoonmama waren mee. Toen ik uit het pashokje kwam zaten die daar echt zo van: waaaw, da is het. Je voelt dat gewoon.
Ik heb toen ook tips over juwelen en schoenen gevraagd en deze aangedaan (ook meteen gekocht :) want paste er perfect onder.
Ik was vergeten om een bh mee te nemen waar je de bandjes vanaf kunt doen, maar zij heeft gewoon mijn bandjes naar beneden gedaan en weggestopt onder mijn kleed.
Ik zou gewoon zeggen: geniet ervan, het is een zalig gevoel. En laat je idd niet pushen. Je voelt wanneer dat HET kleed is, echt waar!
Veel plezier en succes met het vinden van het kleed van je dromen. Laat iets weten hoe het is gegaan!

xxx
Bren

Tamara

Meld misbruik5-4-2008 13:53:39

Ik dacht na 3 winkels ook nooit het wauw-gevoel te krijgen tot ik na een aantal kleedjes passen in de 4de winkel stil werd en kippevel kreeg bij mijn ongelooflijk mooie superfantastische jurk :)
Achteraf gezien heeft deze ook alle kenmerken die ik vroeger al mooi vond: strapless, simpel en elegant, doorzichtige stof (organza) over satijn, ...
25 april mag ik weer gaan passen. Ben al serieus aan het aftellen!!!!!!!

Jill
24-1-2010
 Meld misbruik8-4-2008 10:34:35

Hela meiden,

Allereerst bedankt voor al de reacties, heb julie tips opgevolgd en het heeft me echt geholpen. Ben met een iets geruster hart bruidsjurken gaan kiezen en passen en heb mn droomjurk gevonden !!! Heb lang getwijfeld tussen 2 jurken maar heb toch mn eerste gevoel blijven volgen en nu twijfel ik geen seconde meer !!! In november mag ik teruggaan voor de eerste pasbeurt en kan nu al niet meer wachten, zo gelukkig ben ik :-)
EN ik heb er echt van genoten !

Groetjes en nog veel plezier voor iedereen met de voorbereidingen!

Jill

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info