Terug naar overzicht
Ik ben zelf ook een redelijk fanatieke hobby-sporter, omdat ik het graag doe, maar ook om beetje cm en kilo's te verliezen. Heb al vanalles gedaan en gesmeerd en ben van nergens meer dan een kilo verloren en mss slechts enkele cm. Sinds december ga ik naar Infraligne en daar ben ik wel echt tevreden van. Ik ben al 20cm kwijt, op de plaatsen waar ik het wil!!! Het werkt echt. Tegelijkertijd word je begeleid door diëtisten. Nadeel, 't is niet goeikoop (15euro per beurt) en als je ermee stopt zal je je cm geleidelijk terugkeren. Maar dat is als je eerlijk bent vanalles zo. Eens je je doel bereikt hebt, zijn onderhoudsbeurten (lees 1x per week of 2 weken) genoeg en een onderhoudsabonnement is dan ook goedkoper. soit, een echte aanrader + 't is heel vrouwvriendelijke omgeving. 't Is enkel voor vrouwen, allemaal met zelfde problemen en de kindjes mogen meekomen, er is speelhoekje voorzien.grtjs
HoiIk ben ook naar infraligne gegaan voor die moeilijke plaatskes die je maar niet kwijtraakt ... tot nu toe ook met goede resultaten.Grz. Evy
Nog niet zelf geprobeerd, maar ik ga het wrs wel doen: Hypoxi.Is om plaatstelijk centimeters te verliezen en zou nog beter zijn dan bodystyling, infraligne en zo.Je kan op een maand tijd een kledingmaand kwijt zijn op die plaatsen waar je het wil.Ik weet in Gent dat ze het bij Body Basics (Watersportbaan) doen. Eens Hypoxi googlen en je vind er wrs nog wel andere in België.SuccesPatricia
Ik doe hypoxi samen met powerplate aan de Watersportbaan. Ik merkte onmiddellijk resultaat (cellulitis) smelt echt wel weg door de hypoxi. Het is echt figuurcorrigerend en dat is wat ik wil. We hebben een plan opgesteld dat ik aan mijn achterwerk en billen vermager voor mijn eerste pas en daarna dan op gewicht kan blijven.