Terug naar overzicht
Hallo Valerie,Als variatie op jouw witloof met garnaaltjes kan je ook witloof met krabsalade doen. Heel lekker! Wat ook heel lekker is, zijn fruitstokjes (allerlei stukjes fruit op een saté stokje). Deze saté stokjes kan je dan bijvoorbeeld op een halve meloen steken.Smakelijk en veel plezier nog.Els
hey valerie,nog een combinatie van witloof is witloof met wat kruidenkaas erin, ook heel lekker, aperitieftomaatjes gevuld met kruidenkaas, opgerolde gerookte zalm met versnipperde ajuintjes erin, komkommerschijfjes met een griekse saus,...nog veel denkpleziernele
Dag ValerieEnkele tips:- witloof (valt in de smaak precies) met een ansjovis in- Een toastje met een stukje foie gras met uienconfituur- een bolletje meloen met Ganda Ham rond- toastje met zalmmousseGroetjesVanessa
alvast bedankt voor jullie reacties. Witloof valt inderdaad in de smaak. En het ergste dan nog is dat ik het helemaal niet lust. Maar ik vind het wel mooi om te serveren. Die komkommerschijfjes lijken me wel wat, met tzatziki. Mmmm.xxx
Dag Valerie,Met volgende hapjes heb ik al veel succes geboekt:in een glaasje, lepeltje of bekertje: mengsel van gerookte forel met platte kaas, citroensap en bieslook.Op een toastje (ik maak die zelf met toastbrood en lookolie): mengsel van paprika, ui en tomaat die je gaar stooft en laat afkoelen met bovenop een klein beetje zalmmayonaise (dat maak je gewoon door wat gerookte zalm fijn te mixen en er mayonaise onder te mengen) versieren met een beetje bieslook. Dit hapje ziet er heel leuk uit en je kan het volledig op voorhand maken.Veel succes!Elke
Hoi Valerie,Wat ook lekker is (allez ik vind dat toch) en niet moeilijk te maken. - Zalmrolletjes.Nodig: wit brood in de lengte gesneden, kruidenkaas en gerookte zalm.Je laat het wit brood in de lengte snijden, de korsten doe je er vanaf. Je besmeert een sneetje met kruidenkaas en legt er een sneetje gerookte zalm op... dichtrollen en dan in schijfjes snijden.. hmm, lekker en eenvoudig.- kerstomaatjes en komkommer gevuld met kruidenkaas- kaasjes & worstjes op prikkertje met druiven, zilveruitjes of augurkAlvast veel succes en laat het smaken!Groetjes,An