Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Relatiedag - ontmoeting van verloofden

5-4-2008 14:20:16
Hey,

Mijn vriend en ik zijn vandaag voor de eerste keer naar de pastoor gegaan. Hij heeft ons vanalles enz uitgelegd, gelukkig geen vragen gesteld over de kerk want dan had ik laag gescoord (shame on me).

Maar nu stuurt de pastoor ons op relatiedag: een dag dat je samenkomt met allemaal verloofden en ik veronderstel dan gaat bezinnen. Heeft iemand hier al ervaring mee? En soms mensen die ook op 27 april naar de Abdij van Grimbergen gaan?

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Laura
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 536

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik5-4-2008 15:55:25

Hey Laura,

Wij hebben zo 3 ontmoetingsavonden gehad en dat was best wel leuk. Je bent er gewoon samen met een hoop jonge koppels en er wordt over allerlei onderwerpen gepraat en gediscussieerd. Valt goed mee, hoor!

Groetjes,
Kirsten
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik6-4-2008 10:45:09

Dag Laura

Ook wij hebben 3 ontmoetingsavonden gehad en deze waren heel leuk. Wij hadden een toffe groep, leuke mensen... het ging er heel luchtig en gezellig aan toe.
Er is een notaris komen praten en de pastoor is langs geweest.

Groetjes
Lien
12/07/2008

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik7-4-2008 8:46:52

hey Laura,

Wij hebben ook zo een volledige dag moeten doen.
Ik had liever meerdere avonden gehad, omdat dat altijd kortere besprekingen zijn.
Zo een hele dag is op het einde wel een beetje saai. allé bij ons toch. Maar er was bij ons veel volk (10 tal koppels denk ik) en je moet dan groepsgesprekken doen of samen met je partner bepaalde vragenlijsten oplossen enzo...
Het is wel een ontspannen dag en je leert nieuwe mensen kennen natuurlijk :-)
Geniet ervan!
Groetjes,
Liesbeth
17-05-2008

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik7-4-2008 12:22:10

Hey Laura,

Prijs je gelukkig, wij moesten bij een (bejaard) onthaalkoppel gaan (praten over trouwen, respect voor elkaar, sex...)
Hmm, geef mij dan toch maar een avond met jonge koppels :0)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info