Terug naar overzicht
Hey Laura,Wij hebben zo 3 ontmoetingsavonden gehad en dat was best wel leuk. Je bent er gewoon samen met een hoop jonge koppels en er wordt over allerlei onderwerpen gepraat en gediscussieerd. Valt goed mee, hoor!Groetjes,Kirstenwww.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Dag LauraOok wij hebben 3 ontmoetingsavonden gehad en deze waren heel leuk. Wij hadden een toffe groep, leuke mensen... het ging er heel luchtig en gezellig aan toe.Er is een notaris komen praten en de pastoor is langs geweest.GroetjesLien 12/07/2008
hey Laura,Wij hebben ook zo een volledige dag moeten doen.Ik had liever meerdere avonden gehad, omdat dat altijd kortere besprekingen zijn.Zo een hele dag is op het einde wel een beetje saai. allé bij ons toch. Maar er was bij ons veel volk (10 tal koppels denk ik) en je moet dan groepsgesprekken doen of samen met je partner bepaalde vragenlijsten oplossen enzo...Het is wel een ontspannen dag en je leert nieuwe mensen kennen natuurlijk :-)Geniet ervan!Groetjes,Liesbeth17-05-2008
Hey Laura, Prijs je gelukkig, wij moesten bij een (bejaard) onthaalkoppel gaan (praten over trouwen, respect voor elkaar, sex...) Hmm, geef mij dan toch maar een avond met jonge koppels :0)