Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidswinkel moderna schepdaal

5-4-2008 15:06:31
hallo,
ik vind de collectie van linea raffaelo heel mooi en in de moderna winkel in schepdaal hebben ze die maar nu is mijn vraag of de prijzen overal hetzelfde zijn en ook in verband met de retouches wat is de prijs daarvan in de moderna winkel,groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 3235

peggy
8-8-2008
 Meld misbruik5-4-2008 20:04:44

hey Sabrina, ik denk dat ze bij mij 25 euro aangerekend hebben en Moderna in Aalst is echt wel schappelijk wat betreft de prijs. ik trouw op 8 augustus. Groetjes, Peggy

Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik6-4-2008 12:01:53

Bij Linx in Leuven/Hasselt vind je de hele Linea collectie en betaal je niets extra voor de retouches.
Hoe de prijzen zich verhouden ten opzichte van Moderna kan ik je niet zeggen.

Groetjes
Cindy

marie
12-7-2008
 Meld misbruik6-4-2008 13:22:52

mijn trouwkleed komt ook van moderna i schepdaal , ben er heel content van vooral de service, de vriendelijkheid...Het was er heel prober, het ging er heel relax aan toe. Wat niet te zeggen valt over pierre-yves in aalst. Ik keek vol verwachting uit naar mijn bezoek bij pierre-yves, maar tot mijn grote verbazing was het er echt vuil, de kledij was vuil aan de sleep en aan de oksels, ....bah, echt tegen gevallen!!
moderna, is familiaal, zeer mooie kleren, ook linea en co . De mijn komt van een prive ontwerpster die enkel voor moderna ontwerpt (en nog 1 winkel over heel belgie) wel leuk want niemand heeft hetzelfde kleed, ook niemand kan het al gezien hebben, want die ontwerpster zet niets in boeken of sites!!
een echte aanrader!!
groetjes

Sabrina
18-7-2009
 Meld misbruik6-4-2008 14:58:27

marie , bedankt voor de inlichtingen maar zou jij me kunnen zeggenwat ze bij moderna vragen voor de retouches en weet jij misschien de prijzen van de bruidskledij van linea raffaello het is om een idee te hebben,groetjes sabrina

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik6-4-2008 15:07:39

Ik heb ook een kleed van Linea uit Moderna in Schepdaal. Aangezien mijn ouders mijn kleed betalen weet ik de exacte prijs niet, maar ik denk dat het rond 1200 euro is. In Moderna rekenen ze 50 euro voor de retouches. Op 26 april moet ik nog eens gaan passen en dan nog eens een 2tal weken voor de trouw op 12/07/08.

Groetjes,

Marijke

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik6-4-2008 15:44:24

Hey!

Mijn kleedje komt ook van bij Moderna en ook ik ben er heeel tevreden over! Mijn kleedje kostte zo een 1850 euro... MPaar de prijzen starten daar zeker al van 1100 euro... Voor de retouche betalen we 50 euro..
Veel succes!
Kim

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik7-4-2008 8:42:34

hey Sabrina!

De prijzen per kleed in een collectie zijn heel verschillend, ik denk dat je best eens gaat horen voor een idee te hebben.
Ik heb mijn kleed ook bij Moderna gekocht en het is er eentje van de collectie Pronovias (€1110), ik heb €50 voor de retouches betaald.
Zeker een aanrader! heel vriendelijk en ze luisteren naar wat je wil!
Groetjes
Liesbeth
17-05-2008

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik7-4-2008 12:59:32

Ik heb het Linea kleedje Dyra (niet op de websites te vinden) voor 1100 EUR bij Moderna. Retouches ook 50 euro.

Ze geven goeie service, nemen zeker hun tijd. Ook de suite heeft daar gekozen.

Groetjes,
Inge
14/06/2008

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 15:21:58

Ik heb ook een kleedje van Pronovias bij Moderna gekocht. De retouches zijn inderdaad 50 euro ongeacht wat er moet aan gebeuren. Ik heb ook veel kleedjes van Linea gepast en die zaten rond 1200 euro. Ik had gezegd max 1500 euro en Linea zat daar voor alle kleedjes binnen.

Katleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info