Terug naar overzicht
Da is nie plezant nee,dat hadden ze je toch wel mogen melden vind ik.De barrier in houthalen is mss iets?Grtz sarah
In Neeroeteren weet ik nog wel iets, dat ligt bij Maaseik. Maar dat is mss te ver?
Of misschien in de Kluis in Bolderberg?Grtjs Anja
Sandra,ik zou toch ook es naar de lavaar gaan,heb daar al een paar familliefeestjes gehad en dat was steeds af!!Heel vriendelijk,doen het presies zoals jij vraagt,is ook een mooie locatie,in de andere gebouwen kan je ook nog foto's gaan maken.grtz sarah
Hallo Sandra,Je kan ook altijd eens gaan luisteren bij den Tegeleir in Hechtel-Eksel. Kan je lekker eten.Volgens mij hebben zij boven nog een apart zaaltje voor ongeveer 50 personen, de veranda is ook leuk om in te zitten.Hopelijk heb je hier iets aan.GroetjesKelly06-09-2008
Hey, Als je het wat sjieker mag:- De Fakkels in St-Truiden- De Goei Goesting in Hasselt- Het Klaverblad in Hasselt- Het kasteel van Rullingen - De Mijlpaal in Tongeren- De Magis in Hasselt- De Verleiding in Bilzen- Het Magazijn in BilzenMijn topfavoriet is Les Cinquante Quatre in Tongeren. Klein, gezellig restaurantje met heeeeeerlijk eten, een super leuke baas die het je ongelooflijk naar je zin maakt! Een echte aanrader!!!! En qua prijs zit het ook heel erg goed!Succes nog!Grtjes,An
De Magis in Tongeren bedoel ik, niet Hasselt
www.resto.be