Terug naar overzicht
Hey nele,hen met veel plezier je bericht(je) gelezen!!Eerst en vooral een dikke proficiat!!!Als ik het zo lees was het SUPER!!Ik krijg al kriebels als ik dan aan onze dag denk (over 104 dagen!)Veel plezier en succes in de toekomst voor je hele hezinnetje.Grtz sarah
Wow Nele, dat klinkt inderdaad als een superdag!Ik moet nog 118 dagen wachten, maar kijk ook al vol spanning uit.Bedankt voor je verslagje en geniet van het getrouwde leven.Groetjes Evy
Hey,Een dikke proficiat.Bij ons ook nog 118 dagen op de teller,ik hoop ook zo'n leuke dag te mogen hebben.Groetjes Inge
proficiat !!!leuk dat jullie er zo van genoten hebben !!ik denk dat het besef dat het voorbij is idd emotioneel is,het is een dag waar je zo lang naar uit kijkteigenlijk al van sinds ik een klein meisje was ... en in 1 2 3 is het voorbijnog 48 dagen en het is zover voor onsbrrrr, spannend geniet nog verder als man en vrouw ;-)
Waw Nele wat een fantastisch verslag. Ik krijg er kippenvel van als ik dit lees. Ik hoop dat ik zaterdag ook zo ga genieten. Ik heb me heel de tijd goed kunnen houden met geen stress maar vannacht ben ik tweemaal wakker geworden van een enge droom waarin alles misliep op onze trouw. Ik vrees dat ook ik zal moeten onderdoen aan de zenuwen.Ik wens jou, je ventje en jullie kindjes het allerbeste voor jullie verdere leven en vooral een goede gezondheid en heel veel liefde en geluk voor de toekomst.PS ben echt benieuwd naar jullie foto's.Sandra12/04/2008
Amai Nele Fantastisch!!!Ik had de tranen in mijn ogen als ik het aan het lezen was... Ik kon ook ni snel genoeg lezen zodat ik een paar keer opnieuw ben moeten beginnen :-)Als onze dag de helft wordt van het geluk die jullie hebben mogen mee maken dan zal ik al super gelukkig zijn :-)Geniet nog lekker na en ene dikke proficiat!!!groetjes Sarah nog 97 dagen te gaan
Een dikke proficiat.Echt leuk dat alles zo goed verlopen is.Wij zijn momenteel aan het uitkijken voor een feestzaal.En het godshuis spreekt ons ook aan.En we willen daar dan ook de viering doen.Kan je mij wat meer info over het godshuis geven, en evetueel fotos?Als je dat ziet zitten natuurlijk.Alvast bedankt, en het allerbeste verder
het klinkt als een fantastische dag!!!en je beschrijft het heel mooi
Kan je uw misboekje, en fotos doorsturen naar avereecke@hotmail.comJe zou er mij een groot plezier meedoen.Wij willen ook zoiets maar hebben dat nog nooit meegemaakt.