Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pasgeld

5-4-2008 21:29:43
Hoi allemaal,

ik heb een vraagje. Weet er iemand of er bij 'le chapeau' in antwerpen pasgeld wordt gevraagd? En wat vinden jullie van de service in die winkel?

Vele groetjes,
katrien

Katrien
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 502

Elke
8-8-2008
 Meld misbruik5-4-2008 22:13:36

Ik ben 2 weken terug mijn kleed daar gaan passen en heb het die dag ook besteld. Er word geen pasgeld gevraagd, wel moet je eerst een afspraak maken, zodat je alle tijd hebt om rustig te passen.
De verkoopsters waren heel vriendelijk en de service was uitstekend, ze kennen echt hun vak!

Karolien
19-7-2008
 Meld misbruik6-4-2008 8:52:50

Geen pasgeld hoor. Ik ben daar de eerste keer geweeest zonder afspraak en mocht toch blijven. Heb er dan ook mijn kleed besteld.
Ik vind ze er supervriendelijk en geduldig ( toch ook belangrijk hé ).

Anke
27-3-2009
 Meld misbruik6-4-2008 13:24:35

hey bruidje,
Ik ben hier ook geweest en was van de eerste service heel erg tevrede (ook al denk ik nu dat ik wat overhaast tewerk gegaan ben) op een rare manier vind ik nu dat ik daar wel gepuched ben om er mijn kleed te kopen met zinnetjes als o je moet snel zijn en dit kan bijna niet meer besteld worden en ik zou snel kiezen en ...
Nu dat tot daar toe maar ne naservice trekt echt op niets in mijn ogen.
Ik vroeg om een beetje discretie en dit was al te veel om op te brengen.
De jurken zijn er prachtig maar ga eerst nog eens verder rond zien
Veel succes

eva
26-10-2008
 Meld misbruik6-4-2008 16:35:16

Ik ben ook naar Le Chapeau geweest. Geen pasgeld, maar net als Anke heb ik ook gemerkt dat ze heel erg pushen om snel een kleed te kopen. Zo kon ik een jurk ene

eva
26-10-2008
 Meld misbruik6-4-2008 16:42:09

Sorry, is iets fout gelopen bij mijn vorige berichtje. Wat ik nog wou zeggen is dat ik een jurk enkel in de kleur kon krijgen als ik die dag zou beslissen. Gevolg is dat ik een jurk besteld heb, waar ik daarna heel veel spijt van had. Voor de rest zijn ze nogal arrogant vind ik. Het zinnetje 'wij hebben het grootste aanbod' en 'als je het hier niet vindt, vind je het nergens'. Dat kan wel waar zijn, maar ik heb absoluut geen zin meer om daar een kleed te kopen. Dat is de enige winkel waar ik gaan passen ben en met een slecht gevoel buiten gekomen ben. Ook al doen ze erg hun best om een jurk te vinden, werkt het bij mij enorm beklemmend.

Dus slaap er zeker een nachtje over je een jurk koopt!

groetjes,
eva

Katrien
22-5-2009
 Meld misbruik6-4-2008 16:58:55

Ik zal er zeker aan denken!
Bedankt voor jullie reacties!

Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik7-4-2008 8:08:28

Hey, ik ben er zeer tevreden over. Ben een weegschaal, en heb lang getwijfeld tussen twee kleedjes. De verkoopster bleef geduldig en bracht ideetjes. Ik ben nadien naar een andere bruidswinkel gegaan, maar toch teruggekomen. Geen slecht woord heb ik erover. Hangt mss ook sterk van pers.tot pers. af, wie je hebt als verkoopster.

succes!
Marjolein

Daphne
20-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 10:21:52

Ik ben 2 maal bij Le Chapeau geweest. De eerste maal zonder afspraak de tweede maal met afspraak om de kleedjes die ik de eerste keer had gepast opnieuw te proberen. De verkoopster die mij heeft geholpen was in ieder geval heel vriendelijk en ik heb geen pasgeld moeten betalen. Ik heb er uiteindelijk mijn kleed niet gekocht omdat ik in Jagré (2 straten verder reeds een kleed had gepast dat ik net iets liever zag.
Groetjes,
Daphne

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 11:07:31

ik vond de service verschrikkelijk...ik had een afspraak gemaakt maar werd in een hoekje geduwd waar het bovendien vreselijk koud was (mijn ouders hebben de hele tijd hun jas aan gehouden). De verkoopster was echt opdringerig en omda ik niet direct iets naar mijn zin vond begon ze na een tijdje tegen mij te zeggen da ik 'mij niet kon inleven' en dat het aan mij lag. Pasgeld heb ik echter niet moeten betalen...
groeten

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik7-4-2008 19:48:02

Ik ging en werd erg vriendelijk ontvangen.
Ik vond uit tien jurken drie die ik erg mooi vond. Ik zei eerlijk dat ik de dag erna ook nog ergens anders ging passen. Ze maakte wel al een afspraak voor woensdag omdat ik toch al erg overtuigd was maar ik kon die makkelijk en zonder problemen opzeggen. Op woensdag ging ik dan terug en kocht ik het kleed. Ze vond wel het ene andere kleedje niet meer terug omdat ze dat nummer niet had opgeschreven. De twee andere wel, ik was er wel niet van overtuigd want het was mooi maar te oud voor me en loodzwaar en met een hele lange sleep ik trouw in juli. Ze kostten wel allemaal evenveel. ONdertussen werd mijn afspraak opgeschoven naar een zaterdag dus aj.

Voorlopig heel tevreden.

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik8-4-2008 19:58:19

Hoi,

Ik heb bij le chapeau gaan passen. Ze vroegen wel geld om een kleed apart te leggen. Soort van reservering die er wordt afgetrokken als je effectief koopt.
Ik ben heel content over de service en de vriendelijkheid tot hiertoe. Hopelijk blijft dit zo. Ze kwamen helemaal niet pusherig over.

groetjes

Miranda
6/9/08

Nele
15-11-2008
 Meld misbruik13-4-2008 15:12:37

Hey,

Ik ben ook in Le Chapeau kleedjes gaan passen. Ik had al zoveel winkels gedaan, en ik voelde me in die winkel echt op m'n gemak. De verkoopster gaf me alle tijd van de wereld en na vele kleedjes gepast te hebben, waarvan ik dacht dat dat m'n smaak was, vroeg ze of ze zelf een kleedje voor me mocht kiezen. Raar maar waar, helemaal m'n smaak niet en toch was het prachtig. Ik heb het dan ook gekocht. Ik heb echt geen enkel slecht woord voor die winkel!! Doen gewoon...

Greetz!

Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info