Terug naar overzicht
dat is precies allemaal heel verschillend. bij sommige koppels lopen de broers en zussen niet mee in de suite, bij andere wel.kan je niet op internet zo'n samenstelling vinden?bij ons doet de ceremoniemeester dat.bij ons loopt mee in de suite:- ouders- broers en zussen + aanhang- mijn neef- mijn nonkel en tante- grootouders- een nichtje met haar mamazal een grote suite worden, maar wat doe je anders met mensen die zeker naar het gemeentehuis komen? die kan je toch moeilijk zeggen dat ze dan maar een uur of 3 naar huis moeten..toch niet als het naaste familie is, vind ik dan toch.
Hey, Bij ons lopen in de suite in deze volgorde:getuige van mijn vriend en haar vriendmijn getuige (=broer) en zijn vriendinmijn schoonoudersmijn ouderswij + EmmaIk heb maar 1 broer en mijn vriend is enig kind, dus daarover kan ik eigelijk niet mee discussieren...Bij ons gaat alleen de suite mee naar het gemeentehuis (we zetten het uur van de wettelijke trouw NIET op de uitnodigingen). Want tussen de wet en de kerk gaan wij foto's nemen en thuis wat eten (als je dan voor iedereen iets zou moeten voorzien...)Veel succesIlsekristofenilse.bruiloftsite.nl
Hoi Joke,Bij ons gaat het als volgt.Bij het vertrek naar het gemeentehuis en de kerk:- Mijn vriend zijn meter en haar man- mijn peter en zijn vrouw- mijn jongste schoonzus en haar vriend- mijn oudste schoonzus en haar man- mijn zus met haar vriend+ mijn broer- mijn vriend zijn 2 oma`s- mijn oma en opa- mijn schoonouders- mijn ouders- en dan wij met de bruidskinderenAls we uit de kerk komen, is het in de omgekeerde volgorde, dus wij eerst, dan mijn ouders, enz.Mijn broer heeft gaan vriendin, vandaar dat hij samen gaat met mijn zus en haar vriend.Mijn vriend heeft geen opa`s(heel erg jammer) meer, vandaar dat de oma`s samen gaan.Groetjes,Sarahnog 48 dagen te gaan
Hallo,Wij hebben nog al een uitgebreide suite omdat we er voor gekozen hebben ook onze allerbeste vrienden in de suite te laten lopen, deze zijn voor ons even belangrijk als familie!Volgorde:- vriend 1 met partner- vriend 2 met partner- vriend 3 met partner- vriendin 1 met partner- vriendin 2 met partner- vriendin 3 met partner- getuige (en tevens vriendin 4) met partner- broer bruid met partner- zus bruid met broer bruidegom- ouders bruidegom- ouders bruid- bruidspaar met bruidkindjeGrtjes,An
Bij ons zal het zo ongeveer uitzien- ouders- mijn broer (is ook getuige) en zijn vriendin- getuige van m'n vriend (= nonkel) en zijn zoon (komen we wel goed mee overeen)- zijn nicht en haar vriendin- mijn opa- zijn oma- zus van mijn oma (is altijd al een soort van tweede oma geweest, een echte suikertante ook)- mijn meter en haar manOver het vragen van zijn neef en nicht met vriendin had ik eerst mijn twijfels, maar we komen er goed mee overeen en hij heeft al zo weinig familie meer ...
hallo joke, bij ons zal ons "gevolg" er zo uitzien:- mijn grootouders- mijn vriend zn grootouders (1)- mijn vriend zn grootouders (2)- mijn meter en haar man - mijn jongste zus met mn neef- mijn oudste zus + man- mijn getuige + vriend- mijn vriend zijn getuige + vriendin- mijn vriend zijn stiefmoeder + stiefvader- mijn mama + zijn vader- mijn vriend + zijn moeder- onze 3 bruidskindjes- ik en mijn papahebben ook wel een lange suite, de ouders van mn vriend zijn gescheiden, en hebben allebei al een 10-tal jaar een andere partner; alle chance dat ze nog goed overeenkomen!!wilden hun er toch ook bij.als we de kerk buitengaan, gaat iedereen wel met zen eigen partner.groetjes, sofie