Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Canada

6-4-2008 11:20:56
Hey iedereen ! We zouden graag op huwelijksreis gaan naar Canada. Heb op internet een voorbeeldreis gevonden... een paar dagen Vancouver en dan een aantal dagen gaan skiën. Dit lijkt ons wel wat, maar ben niet zeker of we half oktober ginds al kunnen skiën. Wie heeft er ook een reis naar Canada geboekt of is daar al geweest ? Alle tips zijn van harte welkom !

Toekomstig bruidje
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 575

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik6-4-2008 18:09:47

Hey,

Een tante van mij woont daar en soms hebben ze het "geluk" dat het daar al sneeuwt in oktober. Het is niet sneeuwen zoals hier, maar echt met pakken en meters dik. Soms kan je gewoon niet buiten.

Groeten,

Gerlinde

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 9:33:43

Wij gaan ook op huwelijksreis naar Canada! Wel al in september... Wij vliegen naar Quebec en zullen daar dan 2 weken rondrijden. We hebben onze reis geboekt bij Connections, zeker de moeite waard! We hebben gewoon onze route doorgegeven en zij hebben alle hotels, vluchten en de wagen vastgelegd.

Marjan

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik7-4-2008 11:40:35

Kan je niet via internet contact opnemen met de skigebieden die je op het oog hebt zodat je ook zeker bent dat de liften in die periode al werken?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums