Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huifkartocht West-Vlaanderen

6-4-2008 19:42:35
Om onze trouwdag wat te breken zouden wij graag een huifkartocht doen met de dichtste familie.
Heeft er misschien iemand onder jullie een idee waar we dit kunnen doen? We zoeken in de streek rond kortrijk - Roeselare.
Alle ideeën welkom!

Elien
1-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2470

Delphine
6-6-2008
 Meld misbruik7-4-2008 9:25:23

Hoi Elien, wij hebben al een heel toffe huifkartocht gedaan in de nonnebossen van Ieper. Heel toffe rustige streek! Voor info: zie de website: http://www.tnonnebos.be
Dan gewoon kijken onder huifkarren. Bij ons in de streek zijn er ook mensen die huifkartochten organiseren (wij gebruiken die om de suite van bij ons thuis naar het stadhuis en dan naar de kerk te brengen!) Deze mensen zijn van Voormezele. (José en Noëlla Desodt - Sinaeve, Kemmelseweg 41, 8902 Voormezele - Ieper) Tel: 057/203670 (liefst na 20uur) ) Zij hebben wel geen website. Misschien is dit allemaal een beetje te ver voor jullie, maar geen reactie is ook maar triestig hé? Veel succes met de zoektocht!
Groetjes, Delphine 06/06/2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 11:12:44

In Poperinge doen ze dat ook, tussen de hoppevelden. Wel geen idee hoe je hen kan contacteren.

Evy
26-4-2008
 Meld misbruik9-4-2008 14:26:20

Hoi Elien

Ik ben van Gullegem en weet dat je in de Manorhoeve in Ledegem een huifkar/koetsen en paardentrams kan huren (http://www.manorhoeve.be/ ).

Groetjes
Evy
26/04/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...