Terug naar overzicht
Hey Elsik mail je vlug terug. Ben met verlof vandaag.'k hoop dat je veel tips krijgt!GroetjesVanessa
Dag Els,Mijn schoonbroer en diens vrouw hebben op hun huwelijk ook een engelse wals gedanst en het was prachtig!Zij hebben gedanst op "Nocturne", het album heet Secret Garden, en de uitvoerder is Rolf Lovland.Je kan anders ook eens gaan kijken op www.ballroomdancers.com , als je daar even verder klinkt kan je dansmuziek zoeken per dansgenre.Groetjes,Els
Norah Jones: 'Come away with me'Vind ik absoluut schitterend, maar je moet wel de juiste versie vinden (die waarin je de wals duidelijk hoort).Ook dansschool gedaan?Mag ik eens vragen wie jullie als dj nemen?Groetjes,Nele
tav Neledj... dat zit bij in het pakket van de video-opname... uit Oostende...jij?groetjes,Els
Heu, dat heeft mijn verloofde geregeld, ik weet alleen dat hij Rudi heet en dat we hem al eens op een ander trouwfeest hadden horen spelen. Maar wij wonen in de Kempen, dus ik vrees dat hij je niet bekend zal zijn! ;-)Moest je nog andere 'dansmuziek' (cha cha, quickstep, jive...)nodig hebben, wil ik gerust m'n lijstje doorsturen dat we voor de dj hebben gemaakt (gespioneerd in de dansschool)! Daar zit ook heel wat moderne muziek tussen.Laat maar weten!Bye!Nele
Nele,wij zijn ook nog op zoek naar een openingsdans, liefst de cha cha .... dus ik ben wel geïnteresseerd in jou lijstje :o)Zou je het erg vinden om dit door te sturen naar hallohabibi@hotmail.comalvast bedanktkathleen