Terug naar overzicht
Hoi Eva,Ik spreek wel van bijna 10 jaar geleden, maar ik herinner me dat het allemaal heel goed was. Het eten was goed, maar wel aan de late kant (om 10u waren we nog niet aan het hoofdgerecht...). Verder was de zaal prachtig versierd, en we konden ook in de tuin zitten. Goedkoop was het niet denk ik, maar die prijzen kan je niet meer met nu vergelijken (200000BEF voor kleine 100man).Succeswww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Heb al heel veel positieve dingen over Hof Ten Damme gehoord (ouders, familie, ...) Ik wou er zelf ook ons feest geven maar toen we de prijs hoorden heb ik toch vlug een andere zaal gezocht... De prijs ligt echt wel te hoog naar ons budget... Maar is wel een pracht locatie... Zeer romantisch...
Hey,ons huwelijksfeest is volgend jaar reeds vastgelegd in Hof ten damme. Bij nader vergelijken was hof ten damme helemaal niet zo veel duurder dan andere zalen in de omgeving. Het decor, evenals de proffessionaliteit is op en top in orde. Wij hebben geen seconde getwijfeld. Bovendien trouwen we ook in de kerk van Kallo ... is zeer mooie kerk, naar onze mening :)
Hof ten Damme is heel mooi en gezellig! Wij zijn er ook gaan horen maar hebben een andere zaal gekozen omdat we geen gasten konden uitnodigen vanaf het dessert (voor het dansfeest), ze hadden hier negatieve ervaringen mee gehad. Maar als dat geen 'must' is, is het zeker een mooie locatie!
Hallo Eva,Wij hebben zelf ook gepland daar ons avondfeest te geven en voordien een persoonlijke viering in de tuin als het weer het toelaat.De reden waarom we HTD hebben gekozen is: er kan maar 1 feest tegelijk plaatsvinden-je hebt aparte salons voor mensen die effe weg willen- prachtige tuin - vele positieve ervaringen in vriendenkring - professionele aanpak. Het zal inderdaad wel wat duurder uitvallen (reken 100 euro pp all hapjes/aperitief/3gangen/dessertbuffet/bruidstaart/dj/bediening/bloemen op tafels)maar je moet je totaal geen zorgen maken. Ik denk toch dat ze makkelijk voor 200man plek hebben.Is je groep kleiner kan je de orangerie 'afsluiten' en zo toch nog gezellig zitten.Ga eens een kijkje nemen zou ik zeggen!Nadine