Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf

7-4-2008 10:46:23
Hallo,

We zijn nog op zoek naar een betaalbare fotograaf in west vlaanderen. Heeft er iemand een idee? Het zou enkel voor de kerk en dan nog wat foto's achteraf zijn. Een beginnende of goeie hobbyfotograaf is voor ons ook goed. Hopelijk kunnen jullie ons helpen

stefanie
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 901

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik7-4-2008 11:46:58

Christ Vilez uit Ardooie. Heel sympathiek héél goedkoop, héél flexibel. google zijn naam es en je vindt zo z'n website met alle info. Wij gingen hem eerst ook nemen, maar hij maakt geen albums, hij maakt fotoreportage op dvd + je krijgt alle foto's op nog een aparte cd-rom. Dat hij geen album maakt is enige reden waarom we toch niet voor hem kozen, anders geen negative opmerkingen over hem.

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik7-4-2008 19:27:00

wij hebben gekozen voor filip mestdag we trouwen ook enkel voor de wet en hij neemt foto's op het stadhuis op de avondreceptie en we krijgen de bedankingskaartjes gratis dit alles voor 240 euro alle foto's staan ook op dvd. grtjs mirke www.filipm.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...