TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
7-4-2008 11:23:29
Hey,
ja hoor, ook bij mij was dat het geval... Ik had begrepen dat ze bij twijfel steeds een maatje te groot bestellen omdat ze makkelijker kunnen inleggen dan een jurk groter maken. Maar ik vond dat niet leuk, want mijn top is niet zo mooi gelukt bij het inleggen. Bovendien waren de retouchekosten niet min...
Groetjes, Lieve
|
|
virginie
|
7-4-2008 11:52:33
hallo,
dit is mij ook overkomen. Ze moeten mijn kleed bijna 2 cm aan elke kant innemen. Ik was echt niet blij. Ik moet 1 week voor de trouw weergaan. Ik hoop dat ze het mooi zullen doen.
Groetjes,
virginie
|
|
Sofie
3-5-2008
|
7-4-2008 12:38:20
Hey Lore, 'k heb ook al gehoord dat trouwjurken een maat te groot besteld worden, omdat inleggen makkelijker/mooier kan gedaan worden dan 'vergroten'. Ik ben vrijdag mijn jurk gaan passen en 't zat als gegoten. De naaister was zeer verwonderd. Ze kunnen wel de maten nemen, maar ze moeten wel een maat nog bestellen, en niet alles is altijd in verhouding hé. Duimen voor het resultaat! Sofie (03/05/08)
|
|
sarah
17-5-2008
|
7-4-2008 12:45:42
dit zou normaal zijn, ze bestellen dit altijd groter dan het zou moeten. Dat hebben ze mij tenminste toch verteld..
|
|
Kim
28-6-2008
|
7-4-2008 12:53:16
De mijne was TE KORT :-).. Hebben de jurk opnieuw besteld en nu wacht ik tot ze bellen dat hij binnen is!! Hoop dat het deze keer wel in orde is!
Innemen kunnen ze altijd hé, maar een stuk aanzetten in mijn geval, zal niet lukken ;-)..
Groetjes, Kim
|
|
Ellen
21-6-2008
|
7-4-2008 15:50:47
Hey Lore
Bij mij zitten er twee maten verschil tussen mijn heupen en mijn middel. Bij gevolg zat de jurk quasi als gegoten op mijn heupen maar was ze twee maten te groot aan mijn middel en borsten... ik was ook vrij telleurgesteld dat er nog zoveel aan moest gewijzigd worden (bij mij moet er aan beide kanten meer dan 2 cm ingenomen worden) het whaw gevoel was even weg... Ik hoop dat dit bij de volgende pas weer helemaal opgelost zal zijn.
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
7-4-2008 17:13:10
Ik denk dat dit volkomen normaal is hoor!! Maak je dus geen zorgen..
|
|
Inge
24-5-2008
|
8-4-2008 17:43:47
Hallo Lore,
Ik heb net hetzelfde meegemaakt, mijn trouwjurk was besteld eind september, de eerste pasbeurt was begin maart. Ondanks dat daar 6 maand tussen zat en dat mijn gewicht perfect hetzelfde gebleven is, was mijn jurk zeker 1 maat te groot,zelfs met veel retouches zou het helemaal niet goed zijn gekomen.Ik was echt ontgoocheld, bovendien was het kleed niet mooi afgewerkt. Ik heb het geweigerd, na 1 week (!!) was er al een nieuw kleed besteld en aangekomen en gelukkig was het nu echt wel op maat en goed afgewerkt.Ik geef je een goede raad; laat je niet doen want het gaat hier toch wel om een aanzienlijk budget vind ik.
Vele groetjes, Inge - 24 mei 2008 (nog 46 dagen)
|
|
Sandra
30-4-2008
|
10-4-2008 12:01:56
Dag Lore,
Mij is hetzelfde overkomen bij Linx in Hasselt. Maatwerk zeggen ze dan, ze bestellen de jurk meer dan een maat te groot en durven dan nog veel geld vragen voor de retouches. Eén commercieel gedoe als je het mij vraagt. Ben benieuwd, ik moet volgende week gaan passen.
Groetjes, Sandra
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|