Terug naar overzicht
hallo joke,wij huren een zaal in oedelem (ook voor een Bbq trouwens): de plaetsemolen. het is een nieuwe zaal, vrij van catering, maar drank moet wel bij hen afgenomen worden.www.deplaetsemolen.be groetjes,Natascha
De Pottemaekershoeve en 'de rode poort' te Meetkerke. Veel suc6!
Dag Joke,wij hebben gekozen voor Fort Lapin (www.fortlapin.be )prachtige locatie!!
Natascha,kun je me een idee geven van de kostprijs van de zaal en wat daar allemaal inbegrepen zit?
www.dewestkant.be € 1000
als je de volledige zaal huurt dan kost dit 650 euro, maar dan moet je ook nog bij betalen voor het wassen van de tafelkleden en de wijnglazen. alles is aanwezig, glazen, borden, bestek, volledig ingerichte keuken. je kan ook een deel van de zaal afhuren. er is ook een tuintje bij. maar ik denk dat de man van de zaal veel beter kan uitleggen hoe het allemaal in elkaar zit; echt een heel vriendelijke man.groetjes
In Oostkamp is er een hoeve te huur bij La Fiesta. Ik ben er onlangs op een feestje geweest en het was er prachtig. Het is een hoeve die men gerenoveerd heeft met een prachtig binnenplein. De prijs is € 450 alles inbegrepen.Een aanrader!Groetjes Els