Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenkjes kinderen aan de kerk

7-4-2008 21:45:00
Iemand ideeën wat jullie voorzien voor de kinderen na de mis? Meestal worden geschenkjes aan de kinderen gegeven. Welke geschenkjes geven jullie? Hoeveel geschenkjes voorzien jullie?

Katrien

katrien
8-11-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2543

Dany
24-5-2008
 Meld misbruik7-4-2008 22:30:19

Wij hebben kleine geldbeugeltjes in pluche in de vorm van diertjes... Die worden dan gevuld met bruidssuiker...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-4-2008 7:41:59

wij geven van die wedding-bubbels. Bellenblazertjes in de vorm van champagneglaasjes

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik8-4-2008 8:48:35

Hey Katrien,

Iedereen die aanwezig is op de misviering krijgt een gepersonaliseerde bellenblazer (met onze foto erop). Dusdanig hoeft er na de viering niet met rijst gegooid te worden maar dan zweven er belletjes in de plaats. Voor de aanwezige kids voorzien wij snoeproosjes. Geheel zelf gemaakt = goedkoper! Veel succes !

Vi 07/06/08

Sarah
26-4-2008
 Meld misbruik8-4-2008 11:39:55

Hoi,

wij gaan traditioneel voor een puntzakje met snoepjes. Makkelijk zelf te maken!
Onze ceremoniemeester zei dat het aantal natuurlijk afhangt van vrijdag of zaterdag en of je grote familie met kinderen hebt of niet. Wij voorzien ongeveer 35 zakjes voor een vrij grote familie. Gemiddeld schijnt 25 voldoende te zijn...

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik8-4-2008 11:49:41

hallo,

wij geven spekjes in de vorm van hartjes ( roze en wit). hebben deze al besteld in de snoepwinkel want kon je alleen verkrijgen rond de valentijnsperiode. hebben dan ook bij de drukker labels laten maken (dezelfde als onze trouwkaart) warop onze namen staan en de datum. met die labels gaan we dan naar die snoepwinkel en zij maken die er aan vast met nietjes, zodat het percies echte snoepzakjes zijn die je in de winkel kan kopen.
wij hebben 50 stuks voorzien!!

groetjes, sofie

Annelies
28-11-2015
 Meld misbruik8-4-2008 16:53:46

Hey,

Vi waar kan je deze gepesronaliseerde bellenblazers verkrijgen?

Mvg,

Annelies

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik8-4-2008 18:31:02

Hallo,

Van ons krijgen de kindjes een doosje met stoepkrijt. Ik ben kleuterleidster en de kinderen vinden het superleuk om te krijten. Ik heb ze gekocht in de Action, dit is daar helemaal niet duur.
Ik voorzie ongeveer 70 doosjes.
Je kan ook een bellenblazer, leuk potloodje, ballon,... voorzien.

groetjes Katrien

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik8-4-2008 19:09:34

Hey,
bij ons kregen ze een beertje met een rugzakje op. Dat rugzakje was van karton met jip en janneke er op. er zaten rozijntjes is en een verhaaltje: "jip en janneke trouwen".
groetjes,
Ilse

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik8-4-2008 22:01:42

Bedankt voor de reacties!
Leuk om te zien dat er hier nog een Katrien trouwt én kleuterleidster is. Ik ben ook kleuterleidster. jij voorzag wsch 70 stuks omdat je kls uit je school verwacht!?

Katrien

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik9-4-2008 9:03:32

Hey Annelies,

Wij hebben de bellenblazers zelf gemaakt, net als onze snoeproosjes. De bellenblazers komen van de Zeeman en daarover hebben we een etiket met onze foto + bedankingstekstje gekleefd.
Het resultaat is echt mega geslaagd !
Zo konden wij de kosten dempen en toch aan iedereen die aanwezig was in de kerk iets geven.
Groetjes,

Vi en Tony
07/06/08

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik9-4-2008 14:47:53

Vi,
wil geen domper zetten op je heel leuk idee, maar zou de bellenblazers wel eens testen op een stukje stof van je trouwkleed. Heb al dikwijls gehoord op dit forum dat de gewone bellenblazers uit de winkels lelijke vlekken maken. Er is hier ooit es een link verschenen waar je zulk zeepsop kunt krijgen speciaal voor op een huwelijk, die dus zeker geen vlekken maakt.

Geertrui
3-5-2008
 Meld misbruik9-4-2008 16:46:30

Wij hebben badeendjes voorzien in de vorm van bruid en bruidegom. 16 stuks in het totaal. Kan je via internet bestellen.

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik9-4-2008 21:29:59

Dag katrien,

Ik had eerst 50 stuks 'stoepkrijt' gekocht maar mijn collega is enkele jaren geleden getrouwd en die had ongeveer 80 stuks gekocht. Elke keer als ik naar de action ga, koop ik nog een paar doosjes(0,27 cent per stuk). Ik mag er niet aan denken dat er nog kindjes zouden zijn die niks hebben. Tenslotte is het helemaal niet erg als ik er nog over heb, dan neem ik het krijt gewoon mee naar school :) Het is wel moeilijk in te schatten hé. We hebben ook veel vrienden met kindjes.
Ik sta in de 1ste kleuterklas.

groetjes Katrien
12/7/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...