Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkopere drukker gevonden ...

7-4-2008 22:40:44
Na een aantal boeken doorbladerd te hebben, zijn we dan toch 'onze' kaart tegengekomen. Het zou er eentje van Buromac worden.
Maar nu komt het ... We hebben al 2 maal een proefdruk ontvangen van een plaatselijke drukker maar ik ben vandaag bij de AVA in Hasselt langsgeweest en daar lagen de drukkosten 30 EUR lager!!
Nu vraag ik me af hoe ik de plaatselijke drukker kan afpoeieren. Kan hij ons trouwens kosten aanrekenen voor het opmaken van 2 drukproeven? We hebben trouwens nooit een voorschot moeten betalen.
We vinden het ergens ook wel erg, maar 30 EUR gespaard is toch weer dat!

Tamara

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 864

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik7-4-2008 22:43:51

Drukkosten kunnen veel verschillen van drukker tot drukker.
Heb ook al gehoord dat de ava goed meevalt in prijs.
Als je niks op papier hebt kan hij hooguit enkele euro's vragen voor de proefdruk.

Grtz sarah
grtz sarah

CHANTAL
26-9-2008
 Meld misbruik8-4-2008 9:24:25

Hallo,
ik vind het een beetje raar tegenover de drukker waar je je proefdruk laten doen hebt.
Als hij je de geste doet om GRATIS al twee proefdrukken te geven zou ik persoonlijk niet naar die 30euro kijken stel je eens in zijn plaats.
Maar dat is elk zijn mening hé ;-)
veel succes

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-4-2008 10:02:38

Mocht ik in jou plaats zijn dan zou ik toch bij die drukker blijven. Zeker als hij je tot nu toe een goede service heeft geleverd want weet je zeker dat Ava hetzelfde voor je kan doen?
Oké het is €30 maar op gans de som die een trouwfeest kost is dit, in mijn ogen, peanuts. Trouwens: de som die hij voor zijn drukproeven zou kunnen vragen, zal ook wel iets van dit bedrag zijn.

Wij zijn ook naar een plaatselijke drukker geweest en hebben het gevoel dat die voor ons toch één en ander geregeld heeft. Zo kostten onze enveloppes daar €0.22/stuk terwijl dit bij Ava voor exact hetzelfde het dubbele was.

maja
25-10-2008
 Meld misbruik8-4-2008 12:29:11

Hallo,

Let op dat hij geen geld vraagt voor het ontwerp, en de tijd die hij erin gestoken heeft.

Tamara

Meld misbruik8-4-2008 12:34:19

Ik heb het er juist nog eens met mijn ventje gehad en we gaan het inderdaad bij onze eerste drukker houden. Anders worden de kaarten weeral uitgesteld en het begint zo stilletjesaan tijd te worden (we trouwen op 5 juli).
Btw: wij nemen 3 weken voor de trouw dat mensen moeten verwittigen indien ze niet kunnen komen. Is dat genoeg?

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik8-4-2008 13:01:06

Tamara,

Die drieweekn lijken mij ook genoeg zoalng je gastenlijst niet te lang is. Want hoe langer je gastenlijst, hoe meer mensen misschien niet verwittigen en die je dus nog zelf moet opbellen . Je moet ook nog eventueel rekening houden met de menukaarten die dienen gedrukt te worden en de tafelindeling die je mag opstellen. Wij trouwen de 26ste en de mensen hadden tot gisteren de tijd om te antwoorden. Er zijn 59 uitnodigingen verstuurd en er dienen nog 6 te antwoorden, valt nog mee om die mensen zelf te bellen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info