Terug naar overzicht
Drukkosten kunnen veel verschillen van drukker tot drukker.Heb ook al gehoord dat de ava goed meevalt in prijs.Als je niks op papier hebt kan hij hooguit enkele euro's vragen voor de proefdruk.Grtz sarahgrtz sarah
Hallo,ik vind het een beetje raar tegenover de drukker waar je je proefdruk laten doen hebt.Als hij je de geste doet om GRATIS al twee proefdrukken te geven zou ik persoonlijk niet naar die 30euro kijken stel je eens in zijn plaats.Maar dat is elk zijn mening hé ;-)veel succes
Mocht ik in jou plaats zijn dan zou ik toch bij die drukker blijven. Zeker als hij je tot nu toe een goede service heeft geleverd want weet je zeker dat Ava hetzelfde voor je kan doen?Oké het is €30 maar op gans de som die een trouwfeest kost is dit, in mijn ogen, peanuts. Trouwens: de som die hij voor zijn drukproeven zou kunnen vragen, zal ook wel iets van dit bedrag zijn.Wij zijn ook naar een plaatselijke drukker geweest en hebben het gevoel dat die voor ons toch één en ander geregeld heeft. Zo kostten onze enveloppes daar €0.22/stuk terwijl dit bij Ava voor exact hetzelfde het dubbele was.
Hallo, Let op dat hij geen geld vraagt voor het ontwerp, en de tijd die hij erin gestoken heeft.
Ik heb het er juist nog eens met mijn ventje gehad en we gaan het inderdaad bij onze eerste drukker houden. Anders worden de kaarten weeral uitgesteld en het begint zo stilletjesaan tijd te worden (we trouwen op 5 juli).Btw: wij nemen 3 weken voor de trouw dat mensen moeten verwittigen indien ze niet kunnen komen. Is dat genoeg?
Tamara,Die drieweekn lijken mij ook genoeg zoalng je gastenlijst niet te lang is. Want hoe langer je gastenlijst, hoe meer mensen misschien niet verwittigen en die je dus nog zelf moet opbellen . Je moet ook nog eventueel rekening houden met de menukaarten die dienen gedrukt te worden en de tafelindeling die je mag opstellen. Wij trouwen de 26ste en de mensen hadden tot gisteren de tijd om te antwoorden. Er zijn 59 uitnodigingen verstuurd en er dienen nog 6 te antwoorden, valt nog mee om die mensen zelf te bellen.