Terug naar overzicht
een dikke proficiat met jullie huwelijk. Ik hoop dat je genotenhebt en dat alles goed ging. Waar ben je getrouwd? groetjes kimmy
Hoi Kimmy,We zijn allebei afkomstig van Limburg, maar wonen reeds 5 jaar in Leuven. We zijn dus getrouwd in het stadhuis van Leuven, waar we ook zijn gaan uiteten met een klein groepje. 's Avonds gaven we een heuse fuif voor bijna 250 man in Molenbeersel (bij Kinrooi).Aan iedereen die zegt dat het plechtige gedeelte in het stadhuis van Leuven niet veel voorstelt: toch wel, er werd een mooie toets aan gegeven, 't was veel mooier en leuker dan ik gedacht had.Je moet wel even wachten tot het koppel voor je uit de trouwzaal is, en achter je staat het volgende koppel te wachten. Toch heb je niet het gevoel dat je een nummertje bent, er wordt lekker de tijd voor genomen en gegeven.Sabine
HeylaVan mij ook een dikke proficiat!Het is leuk om te horen dat het zo goed is gegaan. Dit geeft me moed om zaterdag inderdaad alles op me af te laten komen. Ik heb vanaf gisterenavond wel heel wat kriebeltjes gekregen in mijn buik! Dus ik denk dat de zenuwkes er zijn.Geniet van het huwelijksleven en de wittebroodsweken!GroetjesEllen
PROFICIAT !!!