Terug naar overzicht
normaal is het idd ontvangst met de ouders.wij doen iets helemaal anders namelijk een flowerpick. Bij het binnenkomen deelt onze ceremoniemeester rozen uit en zegt dat wij ze komen ophalen.Wij gaan dan bij alle koppels langs en nemen dan de rozen mee. Later zal de ceremoniemeester ze in doosjes doen en krijgen de vrouwen een roos mee naar huis.
HeylaWij gaan inderdaad samen met de ouders daar staan.Ik denk dat het normaal als volgt is:Bruidegom, bruid, moeder (en vader) van de bruid, moeder en vader bruidegom.Maar daar ga ik niet echt naar kijken hoor! Wij gaan als koppel eerst staan (wie waar speelt geen rol) en de rest moet ook maar zien :-).GroetjesEllen
Hoi LieselotWij zijn vorig jaar getrouwd en wij hebben de ontvangst samen met onze ouders gedaan. Ook omdat zij mensen uitgenodigd hadden voor de receptie...Wij stonden als volgt opgesteld (weet niet of dit volgens protocol is, maar wij voelden ons daar het best bij):Bruid, Bruidegom, ouders Bruid, ouders BruidegomIk vind het wel logisch dat als de bruid eerst staat, dat dan de ouders van de bruid ook eerst staan en als de bruidegom eerst staat dat de ouders van de bruidegom eerst staan... Zo is het voor de mensen die de ouders niet kennen wel duidelijk wie de ouders zijn van wie...Bij een vriendin van mij stonden ze als volgt opgesteld:ouders bruid, bruid, bruidegom, ouders bruidegomHier stond het koppel in het middel.Ik raad aan, doe waar je je goed bij voelt! Het is jullie dag en je moet niets doen dat je niet echt ziet zitten...Succes!VeroniekGetrouwd op 20 07 2007