Nu Online
Momenteel zijn er 315 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ontvangst in feestzaal

8-4-2008 10:22:33
Hallo

een rare vraag misschien, maar hoe ontvangen jullie in de feestzaal? Samen met ouders? en wie staat dan waar?
Niet dat alles bij ons zo volgens protocol zal verlopen, maar toch had ik graag eens gehoord hoe dit bij jullie zal zijn?

groetjes
Lieselot

Lieselot

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1136

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-4-2008 11:55:57

normaal is het idd ontvangst met de ouders.

wij doen iets helemaal anders namelijk een flowerpick.

Bij het binnenkomen deelt onze ceremoniemeester rozen uit en zegt dat wij ze komen ophalen.
Wij gaan dan bij alle koppels langs en nemen dan de rozen mee. Later zal de ceremoniemeester ze in doosjes doen en krijgen de vrouwen een roos mee naar huis.

Ellen
12-4-2008
 Meld misbruik8-4-2008 15:25:55

Heyla

Wij gaan inderdaad samen met de ouders daar staan.

Ik denk dat het normaal als volgt is:

Bruidegom, bruid, moeder (en vader) van de bruid, moeder en vader bruidegom.

Maar daar ga ik niet echt naar kijken hoor! Wij gaan als koppel eerst staan (wie waar speelt geen rol) en de rest moet ook maar zien :-).

Groetjes
Ellen

Veroniek

Meld misbruik8-4-2008 15:44:11

Hoi Lieselot

Wij zijn vorig jaar getrouwd en wij hebben de ontvangst samen met onze ouders gedaan. Ook omdat zij mensen uitgenodigd hadden voor de receptie...

Wij stonden als volgt opgesteld (weet niet of dit volgens protocol is, maar wij voelden ons daar het best bij):
Bruid, Bruidegom, ouders Bruid, ouders Bruidegom
Ik vind het wel logisch dat als de bruid eerst staat, dat dan de ouders van de bruid ook eerst staan en als de bruidegom eerst staat dat de ouders van de bruidegom eerst staan... Zo is het voor de mensen die de ouders niet kennen wel duidelijk wie de ouders zijn van wie...

Bij een vriendin van mij stonden ze als volgt opgesteld:
ouders bruid, bruid, bruidegom, ouders bruidegom
Hier stond het koppel in het middel.

Ik raad aan, doe waar je je goed bij voelt! Het is jullie dag en je moet niets doen dat je niet echt ziet zitten...

Succes!
Veroniek
Getrouwd op 20 07 2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...