TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karlien
9-8-2009
|
8-4-2008 13:17:53
Hoeveel betaal je er voor proef en make-up op trouwdag? En waar ga je naar de kapper gaan?
Groetjes,
Karlien 9/8/8
|
|
Tineke
|
8-4-2008 15:59:44
25 € voor proef 25 € de dag zelf kapper weet ik nog niet...proefkapsel was niet geslaagd, dus ben nu op zoek naar nieuwe kapper. Groetjes, Tineke
|
|
Marie
13-6-2009
|
8-4-2008 20:58:47
Tineke,
wat doen ze net als ze je maquilleren? (fond, mascara, oogschaduw?, lipstick?, ...) Ik veronderstel dat jij al een voorproefje gehad hebt van je trouw make-up? Gebruiken ze dan ook al die ampoule?
ik weet het ... veel vraagjes :-)
Groetjes.
|
|
Tineke
|
9-4-2008 12:40:02
Dag Marie, Ik wilde geen fond de teint, daar hou ik niet zo van. Dus bij mij concealer, poeder, oogschaduw, mascara, lippenstift en gloss. Wat bedoel je met ampule? Tineke
|
|
Marie
13-6-2009
|
9-4-2008 13:40:16
Zie http://www.cledepeau.be/in_kleur.html Daar staat "bruidsmake-up met ampul". Voor zover ik het wat gevolgd heb hier op het forum is dat iets wat ze onder je make-up aanbrengen zodat die langer houdt.
Nog een vraagje: op de trouwdag zelf, komen ze dan aan huis? Of kan je dan voor hun openingsuren (volgens de website van 9h - 18h) langskomen?
Groetjes en al bedankt voor alle info!
|
|
Tineke
|
10-4-2008 8:19:25
Nee, ze komen niet aan huis. Van die ampule hebben ze mij niets gezegd. Ik ga er zaterdag nog ns langs, dan zal ik het vragen. Tineke
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|