Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gasten

18-3-2005 15:56:49
hoi!

ik heb een probleem(pje): mijn zus (die ook mijn getuige is) wil op de trouw een aantal mensen uitnodigen die we écht niet graag mogen. wat nu gedaan? kan ik van mijn zus vragen dat ze die mensen niet vraagt? ze nodigt gelukkig ook een paar hele toffe uit .. ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, iemand ideetjes? alvast dank!!!

gaëlle

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 635

Els
7-5-2005
 Meld misbruik18-3-2005 16:12:14

Hallo Gaëlle,
Vervelende situatie, maar aangezien jullie trouwen zijn het ook jullie die mensen mogen uitnodigen. Kan je er niet met je zus over praten dat je bepaald mensen echt niet wilt uitnodigen op die ene voor jou zo speciale dag? Het is ten slotte jouw dag en niet die van haar.
Ik hoop dat jullie er uitgeraken. Nog veel plezier met de voorbereidingen.

groetjes,
Els
07-05-2005

liesje
15-7-2005
 Meld misbruik18-3-2005 16:51:43

ik zou in jouw plaats met die zus eens praten en haar zeggen dat je die personen liever niet op je feest zou hebben.Tenslotte is het de mooiste dag van JOUW leven en nodig je uit wie jij wil.Ik denk dat je zus dit wel zal begrijpen

Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik18-3-2005 20:24:12

Hallo,

zoals els en liesje al zeiden: het is echt jouw feest!! Jij en je toekomstige zijn het die de mensen uitnodigen. Praat er eens over met je zus. En doe ook geen dingen waar je je slecht bij voelt en achteraf mss spijt van gaat hebben!

groetjes

Mieke

98 dagen

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik19-3-2005 9:18:26

het is toch aan jullie om mensen uit te nodigen, toch niet aan je zus???

inga
4-3-2005
 Meld misbruik19-3-2005 12:34:55

ja nodig enkel de mensen uit dat jij wil. anders ga je je er aan ergeren en dat is niet de bedoeling hé.

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik20-3-2005 11:07:51

Hallo,

Ik vind eigenlijk ook wel dat jullie degene zijn die de gasten kiezen en niet je zus! Zij trouwt toch niet. Het is jullie dag en jullie feest en jullie moeten de mensen vragen die jullie willen!

Groetjes Wendy

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik21-3-2005 9:13:58

hoi meiden

bedankt voor jullie antwoord! ik vond het ook maar logisch dat mijn zus de gasten niet kiest, maar ik wel. probleem is dat mijn ouders vinden dat ik er niet moeilijk om moet doen, omdat er sowieso veel volk zal zijn, stress dus!! maar ik ga het er zeker over hebben met mijn zusje als ze terugkomt (nu zit ze een hele tijd in het buitenland) en ze zal het wel begrijpen ...
veel succes met jullie voorbereidingen!!

liefs
gaelle
(16.09.2005)

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik21-3-2005 11:07:49

Halloo
Of je kan ze erbij nemen, maar dan moet je zus voor die personen bij betalen.
Zo doen wij dat ook onze familie mag mensen kiezen die wij niet willen maar dan betalen zij die personen.
en dan zet je die personen appart he.
en je doet er gewoon tegen of niet en je trekt het je niet aan en je hebt nog een mooie feest zenne

groetje van 10.06.2006 cindy

Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik21-3-2005 15:06:28

Ik vind eerlijk gezegd dat je aan je zus mag vragen om voor hen te betalen of gewoon te zeggen dat je die mensen niet wil zien. Tenslotte is het jouw feest en als daar mensen zijn die je echt niet mag, geniet je er misschien niet helemaal van!

Succes ermee!

Els
1-4-2006
 Meld misbruik21-3-2005 16:25:16

ik moet van mijn moeder ook mensen uitnodigen die ik niet wel hebben op mijn feest hoor, maar ja, zij betaalt het feest, dus zij mag dan ook haar mensen kiezen... ik trek me er niet té veel van aan, ik laat die mensen gewoon zoveel mogelijk links liggen

zonneke

Meld misbruik22-3-2005 13:23:51

Dat ouders mee beslissen wie er uitgenodigd wordt is normaal vind ik. Maar ik heb nog nooit gehoord dat broers of zussen ook mensen uitnodigen...

Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik28-3-2005 20:03:18

Volgens mij is het normaal dat jullie als koppel en ook je ouders mensen uitnodigen. NIet dat iedereen die getuige is of het een en ander doet ook mensen begint ui te nodigen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...