Terug naar overzicht
Misschien in Au bon marché in Gent?Groetjes, Daphne
Bij AVA hebben ze een groot gastenboek in wit handgeschept papier. Het is groter dan een A4, maar kleiner dan A3 denk ik. Misschien kan je dat als foto-album gebruiken. Wij hebben het kleine formaat gekocht voor ons gastenboek en dat koste 5 euro. groetjesCarine17mei2008
Hè hè, wie we hier hebben :-)Proficiat nog met jullie 1 maand huwelijk! Het was inderdaad een schitterend feest!Bij deze laat ik je weten dak perfect weet wat je wil zeggen, wij hebben onze foto's van onze reis naar de Dominicaanse in zo'n album gekleefd dat we toen daar kochten. Ik ga een dezer nog op zoek naar een soort gastenboekje voor binnen 2 weken, ;-). Ik kijk ondertussen ook voor jou even rond ok?Toedeloe en tot binnenkort!Lieve -x-
Hey DorotheeIk weet dat je dit zeker in hobbywinkels kan vinden.Bij scrapboeking koop je een soort speciale kaft en dan kan je zelf kiezen hoeveel binnen bladen en in welke kleur je erin steekt...GroetjesEllen21-06-08
heyin clips in aalst (buiten centrum op de genste steenweg, niet heel ver van afrit e 4O) hebben ze dit! was ook mijn eerste idee voor een album!ze hadden ze toen in verschillende zachte kleuren en verschillende formaten. de grootste zat nog es in een handgeschepte door in het zelfde kleur. echt heel mooi!was wel iets van een 100 euro geloof ik maar ja is ook maar voor een keer he...groetjessas