Nu Online
Momenteel zijn er 571 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

taupe kleurige pashmina

8-4-2008 14:24:30
Hallo,
Ik trouw eind augustus en ben op zoek naar een taupe-kleurige pashmina (of gelijkaardige zachte, grote sjaal). Ik heb een koningsblauwe trouwjurk, taupe-kleurige schoenen en ben nu dus op zoek naar een sjaal in ongeveer dezelfde kleur. Iemand enig idee waar ik daarvoor terecht kan?
Alvast bedankt,
Anne

anne
30-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1076

Dorine

Meld misbruik8-4-2008 16:27:58

Hallo,
op de site van dressedbyjill.nl staat er een pashmina stola, niet echt in taupe maar in ivoor. Wie weet past dit ook niet.
Groetjes,
en hopend op een mooie zomer!!

Els
19-7-2008
 Meld misbruik8-4-2008 18:04:48

ik heb vorig jaar een pashmina gekocht via www.e-mahogany.com . ze hebben heel veel keuze in kleuren en is snel geleverd ook.
succes!

anne
30-8-2008
 Meld misbruik9-4-2008 9:15:03

Hallo,
Bedankt voor de tips! Els, ik ben eens gaan kijken op de site van e-mahogany, heb de ideale kleur (baby grey) gevonden, maar ben een beetje bang dat het kleurvoorbeeld niet overeenstemd met de werkelijke kleur van de sjaal. Hoe was dat bij jou?
Bedankt en groetjes,
Anne

Els
19-7-2008
 Meld misbruik9-4-2008 13:17:24

Hoi Anne, ik heb parma grijs gepakt en kleur kwam perfect uit. Je moet zowiezo naar de foto gaan kijken waar de pashmina opstaat. Dat geeft een veel beter idee dan de vierkantjes met de kleuren natuurlijk.
Kwaliteit is super bij mij en ik heb er veel plezier van (ook lekker warm!). Wel even in een 'wolsopje' wassen zodat hij nog zachter is en een beetje frisser ruikt :-)

anne
30-8-2008
 Meld misbruik10-4-2008 13:02:20

Hey Els. Nogmaals bedankt voor je tip. Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij E-mahogany. En heb ineens twee pashimas besteld... Nu nog even wachten tot ze in de bus zitten. Spannend!

anne
30-8-2008
 Meld misbruik22-4-2008 16:41:42

Hallo Els en alle bruidjes in spé die op zoek zouden zijn naar een pashmina. De mijne zijn gisteren aangekomen en ik ben er super tevreden over - de kleur komt perfect overeen met die op de website (www.e-mahogany.com ) en ze zijn ontzettend zacht, net zoals ik had gehoopt. Het bestellen ging héél vlot en na enkele dagen kreeg ik al het bericht dat het pakje onderweg was. Het enige minpuntje is het feit dat het verzenden via Taxipost gebeurt en dat die op voorhand geen uur opgeven waarop ze komen leveren (tussen 9 en 19u). Ik was de eerste keer niet thuis en kon kiezen tussen een tweede aanbieding (een week later) of het pakje gaan ophalen in...Vilvoorde. Maar bon, uiteindelijk is alles in orde gekomen. Een echte aanrader. Els, nogmaals bedankt voor de tip!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...