Terug naar overzicht
Beste Daphne,Ik ben dit weekend naar de opendeurdag voor trouwers in het Marriott-hotel geweest en dit lijkt mij wel een aanrader. En de prijzen cvind ik ook goed te doen. Verder heb je ook de Auberge du Pêcheur in Sint-Martens-Latem die toch wel aan te raden is.Groetjes,Daphne
ik heb hier de prijslijst een paar dagen geleden volledig op gezet, van het Monasterium... wij doen ons feest in hof ten bosse in heusden... ook ongeveer 100 mensen...
Wij doen ons feest in het Kasteel van Zwijnaarde. In Zwijnaarde dus, é.Heel mooi!
Marriott en Auberge vonden wij te duur.Bij Hof Ten Bosse en Braemhof zijn we gaan kijken, die stonden redelijk bovenaan onze lijst.Het is uiteindelijk Den Hof in Zelzate geworden. Heel mooie zaal, lekker eten en goed van prijs.www.denhof.be Ons feest komt nog, maar we zijn er al gaan eten en dat was super in orde!Patricia01-08-08
Monasterium is echt de max, ben er vorige zomer getrouwd, en 200% tevreden van. Lekker eten, maar vooral unieke locatie. De kerk was echt zoooo mooi, helemaal aangekleed met bloemen en kaarsjes, sfeervoller kan het volgens mij niet. Wij wilden een scpeciale locatie, en dat heb je daar zeker.