Terug naar overzicht
hey Sabine, Wij hebben gekozen voor het nummer ' I loved her first' van Heartland. Ik krijg nog steeds kiekevel als ik dit nummer/tekst hoor. Kan dan niet laten om een traantje weg te pinken. Het is een prachtig nummer ! En ik ben dan ook een papa's kindje...Wij hebben getwijfeld tussen het nummer van Bob Carlisle met Butterfly kisses. Ook hemels mooi. Je kan beide beluisteren op youtube.com.Deze nummers waren ook mijn favo's: Because you loved me -Celine DionThank you - DidoThank you for loving me - Bon joviHopelijk heb ik je hiermee geholpen!Vi en Tony07/06/08
Hallo, wij hebben; a moment like this: Leona LewisEen prachtig liedje, ook met kippevel momentjes :-)Veel plezier in de zoektocht!
Aangezien mijn ouders er niet bij zijn,gaat de vader-dochterdans bij ons tss mij en mijn broer.Wij hebben hier "wonderfull tonight" van eric clapton voor gekozen,vinden zowel ik als mijn verloofde en mijn broer een mooi liedje,en mijn broer en ik hebben er goede herrineringen aan;Grtz sarah
ik heb daar voordat wij trouwden zelfs nooit aan gedacht... gewoon een kwestie van het aan de DJ over te laten!